کد خبر : 1302469 | 18 بهمن 1394 ساعت 13:56 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

خط حمله تیم دایی همچنان تغییر می‌کند

اعلام ترکیب صبا مقابل راه‌آهن

علی دایی در حالی 11 بازیکن خود را برابر راه‌آهن اعلام کرد که سه تغییر در دفاع میانی، دفاع راست و خط حمله تیمش نسبت به شکست اخیرشان با گسترش فولاد انجام داده است.

اعلام ترکیب صبا مقابل راه‌آهن
به گزارش "ورزش سه"، صبای قم که اولین شکست فصل را هفته چهارم برابر راه‌آهن تجربه کرد امروز در حالی میزبان این تیم است که دو بازی اخیر خود را واگذار کرده و برای بازگشت به جمع مدعیان باید تیم مهدی تارتار را شکست دهد.

دایی سرمربی صبا برای این بازی حامد لک را همانند 18 مسابقه اخیر تیمش درون دروازه قرار داده است و در غیاب امیرحسین صادقی محروم، مسعود حق‌جو بعد از 14 هفته به دفاع میانی بازگشته است. او هفته چهارم برابر راه‌آهنی که امروز مقابل آن قرار می‌گیرد در همین پست بازی کرد اما بعد از آن تا هفته هشتم مصدوم بود و از هفته نهم برابر فولاد تاکنون به عنوان مدافع راست به کار گرفته می‌شد. همچنین فیلیپه ماچادو نیز که از ابتدای فصل تا دیدار رفت با راه‌آهن مدافع چپ بود و بعد از آن به دفاع میانی منتقل شد امروز در کنار حق‌جو دو مدافع میانی تیم دایی هستند.

سامان آقازمانی نیم‌فصل اول و در غیاب هاشم بیک‌زاده و مسعود حق‌جو به عنوان مدافع راست به کار گرفته می‌شد که همانند دیدار رفت مقابل راه‌آهن بازی می‌کند و دایی ترجیح داده او را در سمت راست خط دفاعی قرار دهد. در دفاع چپ نیز محمدامین آرام‌طبع نیز که تا دیدار رفت نیم‌فصل اول راه‌آهن نیمکت نشین بود و پس از آن به طور ثابت بازی کرد حضور دارد.

با وجود بازگشت اکبر صادقی در نیم‌فصل به صبا اما دایی ترجیح داده فرشید باقری را نیمکت‌نشین نکند و این دو هافبک دفاعی را مثل بازی‌های جام شهداء و دیدار هفته گذشته با گسترش فولاد در ترکیب قرار دهد.

ابوالفضل ابراهیمی کاپیتان صبا نیز که در تمام مسابقات فصل به صورت ثابت برای تیمش بازی کرده امروز هم در ترکیب حضور دارد اما مثل دیدار با پرسپولیس در جام شهداء و لیگ برابر گسترش فولاد یک خط عقب آمده و پیام صادقیان به عنوان پلی‌میکر قمی‌ها بازی می‌کند.

فرید بهزادی‌کریمی که بعد از پایان خدمت سربازی به صبا بازگشت هفته سیزدهم برابر سیاه جامگان یکی از دو مهاجم تیم دایی بود که با دو پاس گل و ایجاد چند موقعیت گلزنی عملکرد خوبی داشت. او بعد از آن به عنوان وینگر راست بازی کرد اما امروز دایی ترجیح داده در کنار محمد قاضی از این بازیکن تند و تیز به جای دیگر مهاجمانش استفاده کند.

ترکیب صبا در بازی با راه‌آهن که ساعت 15 امروز به قضاوت محمدرضا فغانی در ورزشگاه یادگار امام قم انجام می‌شود به این صورت است:

حامد لک، مسعود حق‌جو، فیلیپه ماچادو، سامان آقازمانی، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، پیام صادقیان، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی

دیدگاه‌ها