کد خبر : 1302525 | 18 بهمن 1394 ساعت 16:35 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی قابل پیش بینی نیست؛

برانکو: باز هم همه چیز دست ما بود ولی ...

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل ذوب آهن از کیفیت بالای بازی گفت.

برانکو: باز هم همه چیز دست ما بود ولی ...
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل ذوب آهن گفت:« بازی خیلی قشنگی بود به هر حال دو تیم در رده های بالای ایران بازی کردند و فکر می کنم تماشاچیان هم در خانه و هم در ورزشگاه از بازی لذت بردند. خیلی هیجان بود و کارهای زیبا انجام شد و بینندگان صحنه های جذابی را دیدند.»

برانکو در مورد تغییرات تیم خود افزود:« باید تبریک بگویم به بازیکنان خودم به خاطر کیفیت بالا، اما باز هم همه چیز در دست ما بود ولی... وقتی یک بر صفر پیش بودیم و پپنالی را گل می کردیم سخت می شد برای ذوب آهن جبران آن اما همان اتفاق سابق افتاد و نتواسنتیم پنالتی را گل کنیم و ذوب آهن به بازی برگشت.»

او افزود:« هر کسب از سمت خودش نگاه می کند و هر وقت بازی تمام می شود نظرات متفاوتی ارائه می شود ما خوب بودیم و ذوب آهن دنبال برد بود و تا آخرین لحظات جنگیدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شانس این تیم برای قهرمانی گفت:« ما با همین تعداد بازی در نیم فصل اول یک امتیاز داشتیم اما حالا 6 امتیاز داریم و خودمان را در استقلال، سپاهان و سایر تیم های مدعی کاندید قهرمانی می دانیم اما در حال حاضر این مساله نا معلوم است چه تیمی قهرمان خواهد شد.»

دیدگاه‌ها