کد خبر : 1302528 | 18 بهمن 1394 ساعت 16:41 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

خط حمله پرسپولیس برای تمام تیم‌ها مشکل درست می‌کند

گل‌محمدی: بعد از پنالتی کامیابی‌نیا ورق برگشت

سرمربی سبزپوشان اصفهان بعد از اتمام بازی در مصاحبه تلویزیونی حاضر و پاسخگوی سوالات شد.

گل‌محمدی: بعد از پنالتی کامیابی‌نیا ورق برگشت
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار بودند در شروع نیمه اول خوب بودیم در ادامه پرسپولیس به بازی مسلط شد و به گل رسید. من فکر می‌کنم بچه‌هایمان تحت تاثیر نام حریف قرار گرفتند و در نیمه دوم هم بازی حالت بسکتبالی پیدا کرد و حملات زیاد بود. رشید مظاهری توانست پنالتی پرسپولیس را مهار کند و ورق به نفع ما برگشت، اگر پرسپولیس پنالتی‌اش را از دست نمی‌داد کارمان سخت‌تر می‌شد.

او در همین باره ادامه داد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم، بازی سنگین و با کیفیتی انجام شد امیدوارم روند خوبمان را ادامه بدهیم. با آقای برانکو و تیم خوبش که تغییرات زیادی هم در ترکیب داشت تبریک می‌گویم.
سرمربی ذوبی‌ها همچنین درباره ترافیک بازیکنان خط حمله و استفاده همزمان از 3 مهاجم در نیم ساعت پایانی گفت: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و من طبق هر مسابقه ترکیب تیمم را انتخاب می‌کنم و در این بازی هم به نسبت بازی استقلال یک تغییر داشتیم. خوشحالم که با تعویض‌ها شرایط ما بهتر شد.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین از مهاجمان پرسپولیس تعریف کرد و گفت: خط حمله پرسپولیس برای هر تیمی دردسر درست می‌کند و امروز آنها خیلی خوب بازی کردند.
 
گل‌محمدی درباره اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی دارند گفت: صحبت کردن درباره قهرمانی جز این روی ما فشار زیادی وارد کند، فایده دیگری ندارد. ما باید تا آخر لیگ پیش برویم و بازی به بازی فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها