کد خبر : 1302530 | 18 بهمن 1394 ساعت 15:52 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

ورونا 3-3 اینتر

تساوی پرگل اینتر در زمین ورونا

دیدار تیم های ورونا و اینتر لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 3-3 خاتمه یافت تا نراتزوری ها در خانه تیم ته جدولی ورونا دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

تساوی پرگل اینتر در زمین ورونا
به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از شروعی ضعیف در نیم فصل دوم، هفته گذشته با برد برابر کیه وو کمی از لحاظ روحی وضعیت خود را بهتر کرده بود و برای پیروزی بر تیم انتهای جدولی ورونا انگیزه بالایی داشت. ورونا نیز هفته گذشته آتالانتا را شکست داده بود.

اینتر خیلی زود و دقیقه 8 به گل دست یافت. کرنر ارسالی بروزوویچ را موریو با ضربه سر به گل اول اینتر تیدبل کرد. این گل 5 دقیقه دوام داشت و ورونا موفق شد دقیقه 13 توسط هلاندر کار را به تساوی بکشاند. کرنر ارسالی مارونه را در میان عفلت اینتری ها هلاندر به گل تساوی بدل کرد.

تنها سه دقیقه بعد ورونا روی یک ضربه آزاد به گل دوم خود نیز دست یافت. بازهم مارونه بود که توپ را ارسال کرد و پیزانو با ضربه سر موفق شد ورونا را پیش بیندازد. در ادامه اینتر برای زدن گل تساوی تلاش زیادی به خرج داد اما نیمه اول نهایتا با همان برتری 2-1 ورونا به اتمام رسید.

نیمه دوم با حملات اینتر آغاز شد اما بازهم این ورونا بود که به گل دست یافت. دقیقه 54 و یک کرنر دیگر و یک گل دیگر در این بازی. گل سوم ورونا روی یک کرنر و با ضربه ایونیتا به ثمر رسید تا فاصله به دو گل برسد.

اینتر که بازی را از دست رفته می دید با گل ایکاردی در دقیقه 61 به بازی برگشت. ایکاردی با ضربه پای راست دقیق موفق شد پاس عالی پریشیچ را به گل دوم اینتر تبدیل کرده و امید نزاتزوری ها برای به تساوی کشاندن بازی را افزایش دهد.

حملات اینتر دقیقه 78 نتیجه داد و این تیم موفق شد با گل پریشیچ کار را به تساوی بکشاند. توپ ارسالی از راست پالاسیو را پریشیچ با پای چپ به گل تساوی بدل کرد. تلاش دروازه بان برای مهار این توپ کافی نبود تا بازی 3-3 مساوی شود.

در ادامه تلاش اینتر برای زدن گل چهارم نتیجه نداشت تا نراتزوری ها در زمین تیم ته جدولی ورونا، دو امتیاز حیاتی دیگر را نیز از دست بدهند. با این تساوی اینتر 45 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند. ورونا هم امتیاز 15 خود را دشت کرد.

دیدگاه‌ها