کد خبر : 1302551 | 18 بهمن 1394 ساعت 16:20 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: رکورد بی شکستی فعلا اهمیتی ندارد

بارسلونا ساعتی پیش با برتری 2-0 بر لوانته موفق شد تعداد بازی های بی شکست خود در این فصل را به 28 بازی برساند. بارسا در 28 بازی متوالی صاحب 23 برد و 5 تساوی شده است.

انریکه: رکورد بی شکستی فعلا اهمیتی ندارد
به گزارش"ورزش سه"، لوئیس انریکه با این پیروزی موفق شد با رکورد بارسای پپ گواردیولا که در فصل 2010-2011 رقم خورده بود برابری کند. سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی در همین رابطه گفت:" این رکورد فعلا چندان مهم نیست. باید ببینیم در انتهای فصل چه دستاوردی داشته ایم و آیا این رکورد توانسته در کسب جام به ما کمکی کند یا خیر. در آن مقطع می توان این رکورد را بهتر ارزیابی کرد."

انریکه در مورد بازی گفت:" لوانته یک بازی من تو من را به نمایش گذاشته بود و می توانم بگویم که به این سبک بازی حریفان عادت کرده ایم. اگر بازی را به لوانته می دادیم می توانست کار را برای ما پیچیده کند. وقتی 1-0 عقب افتادند، طبیعی بود که اقدام به یک بازی ریسکی کنند چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند.

واقعیت این است که لوانته می توانست نیمه اول توط مورالز یک گل به ما بزند. در مجموع از بازی بازیکنانم کاملا رضایت دارم چون نمایش کاملی داشتند که اگر غیر از این بود ما پیروز این بازی نمی شدیم. در نیمه دوم وزش باد نیز به ضرر ما بود. لوانته بازیکنان خوبی دارد و با این کیفیت می تواند خود را از سقوط نجات دهد."

دیدگاه‌ها