کد خبر : 1302557 | 18 بهمن 1394 ساعت 17:22 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی راه‌آهن معتقد است می‌توانستند گل‌های بیشتری برابر صبا بزنند.

تارتار: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از پیروزی تیمش برابر صبا در نشست خبری گفت: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و یک گل زدیم و چند موقعیت گلزنی داشتیم که حتی می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم. صبا تیم پرمهره و باکیفیتی است که این برد نشان از قدرتمند بودن ماست. بردن صبا در قم ارزشمند است اما این شکست چیزی از ارزش‌های صبا و دایی کم نمی‌کند. آنها موقعیت های خوبی در نیمه دوم داشتند و خوش شانس هم بودیم که توپ‌های آنها به گل تبدیل نشد.

سرمربی راه‌آهن اضافه کرد: ابتدای فصل چند هفته با صبا بودم که موجب شناخت بیشتر من از این تیم شد و در پیروزی امروز هم تاثیر داشت ولی البته صبا تیم خود را در نیم‌فصل تقویت کرد. جوانان ما امروز نشان دادند پشتوانه خوبی برای تیم هستند و می‌توانند در ادامه فصل به ما کمک کنند. دو بازیکن امید هم در زمین گذاشته بودیم که عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

او ادامه داد: صبا در نیمه دوم رو بازی مستقیم آورد. ما هم ضد تاکتیک بازی کردیم و توانستیم برنده باشیم. در 15-10 دقیقه آخر که 10 نفره بودیم توانستیم سه امتیاز ارزشمند کسب کنیم و بازیکنانمان با تمام توان پیروزی را برای ما آوردند تا شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم.

تارتار در مورد اتلاف وقت محسن فروزان عنوان کرد: محسن از بازیکنان خوب تیم در دو بازی اخیر بوده که کمک زیادی به ما داشته است. طبیعی است تیمی که بعد از 10 هفته نبردن وقتی یک بر صفر از حریف عقب بیفتد استرس می‌گیرد اما من همواره به بازیکنانم گفتم با وقت‌کشی و افتادن روی زمین نباید نتیجه بگیریم. این را هم در نظر بگیرید بعضی بازیکنان ما به زور آمپول به این بازی رسیدند.

دیدگاه‌ها