کد خبر : 1302570 | 18 بهمن 1394 ساعت 17:38 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی‌های نحس پرسپولیس برانکو

شاگردان برانکو برای ششمین‌بار ضربات پنالتی خود در جریان بازی را از دست دادند تا نتیجه بازی چندان به مذاق طرفداران این تیم خوش نیاید.

پنالتی‌های نحس پرسپولیس برانکو
به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا ششمین پنالتی این فصل پرسپولیس را در جریان بازی از دست داد تا طلسم ناکامی‌های سرخپوشان پایتخت در این ضربات همچنان پابرجا باقی بماند.

نکته جالب اینجاست که شاگردان برانکو با از دست دادن پنالتی مقابل ذوب‌آهن برای سومین‌بار در این فصل نتیجه نهایی دیدارشان دستخوش تغییر شد.

اولین‌بار جلوی سایپا بود که مهدی طارمی قبل از پایان نیمه اول پنالتی خود ر از دست داد تا همین اتفاق زمینه شکست پرسپولیس را فراهم کند. دومین‌بار هم در بازی مقابل نفت بود که خود طارمی پنالتی گرفت و در حالی که می‌توانست با این پنالتی با نتیجه 2 ـ یک از شاگردان علی منصوریان جلو بیافتد، آقای گل لیگ آن را از دست داد تا نتیجه چندان باب میل طرفداران پرسپولیس نباشد.

برای سومین‌بار هم بازی امروز برابر ذوب‌آهن بود تا کمال کامیابی‌نیا قصه پنالتی‌های نحس پرسپولیس برانکو را تکمیل کند. چه بسا هافبک ملی‌پوش پرسپولیس اگر پنالتی مقابل ذوب‌آهن را گل می‌کرد، الان نتیجه به نحو دیگری رقم می‌خورد نه اینکه سرخپوشان 2 امتیاز شیرین را در نصف جهان جا بگذارند و برگردند.

البته قصه پنالتی‌ها نحس به همین سه بازی ختم نمی‌شود اما در بازی‌هایی همچون ذوب‌آهن در دور رفت و فولاد در اهواز هم شاگردان برانکو پنالتی از دست دادند تا مشخص شود این تیم در زدن پنالتی‌ها با مشکل روحی روانی و اعتماد به نفس مواجه است.

دیدگاه‌ها