کد خبر : 1302572 | 18 بهمن 1394 ساعت 17:41 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه کار کردیم ولی گل نزدیم

دایی: بازیکنان باید خودشان را فدای تیم کنند

سرمربی صبای قم عقیده دارد تیمش در بازی راه آن باید بازی را از حریف می برد .او گفت:آنها به چیزی که می خواستند رسیدند و سه امتیاز با ارزش دیگر را از دست دادیم.

دایی: بازیکنان باید خودشان را فدای تیم کنند
به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست مطبوعاتی بعد از بازی راه آهن گفت :متاسفانه امروز علی رغم اینکه فوتبال خوبی ارائه دادیم به پیروزی نرسیدیم. فوتبال آن روی خود را نشان داد و راه آهن به چیزی که می خواست با ارائه یک بازی دفاعی رسید. بازیکنان ما از تک به تک های خود استفاده نکردند. هر کاری کردیم ولی گل نزدیم. تیم ما زحمت کشید اما کافی نبود و نیست. بچه های ما چند بازی است خودشان نیستند و متاسفانه تاکنون نتوانستیم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم.

وی ادامه داد : بازی گذشته را با یک اشتباه بد باختیم. این بازی به یک شکل دیگر باختیم. بچه های ما باید به فکر بازی گروهی باشند تا نتیجه بگیریم. اواخر بازی با اینکه حریف 10 نفره بود اما نتوانستیم خودمان را به حریف تحمیل کنیم. از جناحین سانتر کردیم و به عمق زدیم اما کافی نبود چون باید گل بزنیم. هر بازی اینگونه فرصت ها را از دست می دهیم و این به تیم ما ضربه می‌زند. متاسفانه یا خوشبختانه تمام تیم ها برای ما کار می کنند به جز ما. ما قدر موقعیت ها و فرصت ها را ندانستیم. فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد وگرنه باید برنده این بازی می شدیم.

او درباره ضعف گلزنی تیمش بعد از مصدومیت علی محمدی هم گفت : جلال الدین علی محمدی تاثیرگذارترین بازیکن ماست که به دلیل مصدومیت نتوانستیم از او بهره ببریم. متاسفانه نتوانستیم دفاع راست را درست کنیم و نتوانستیم بازیکنی در این قسمت بگیریم. فوتبال خوبی بازی می کنیم اما خوب بازی کردن کافی نیست. باید گل بزنیم و برنده شویم. در این بازی صاحب توپ بودیم و موقعیت زیادی داشتیم ولی گل نزدیم. جوانان ما باید به خودشان بیایند. ما وقتی از جوانان استفاده می کنیم آنها خودشان را نشان نمی دهند. جوانان فقط توپ را نگاه می کنند و به غیر از آن کاری نمی کنند. متاسفانه خیلی مشکل داریم که باید آن را حل کنیم.

دایی ادامه داد : تا بچه ها خودشان را فدای گروه نکنند نمی شود ادامه داد. همه باید با هم باشیم تا بتوانیم نتایج بد را جبران کنیم.

و نکته سرمربی صبا درباره داوری :ایراد را من به داور بازی می گیرم که با دست می زنند ولی کارت نمی دهد. اگر زودتر اخطار می داد. اخطار چه سودی برای ما دارد. وقت های اضافه دو نیمه را بگیریم. این همه که خودشان را روی زمین می اندازند بازی را از گردش می اندازد. تا خودمان را پیدا می کردیم خودشان را زمین می انداختند ولی در زمین خود نباید بهانه بیاوریم و باختیم و باید این را قبول کنیم.

دیدگاه‌ها