کد خبر : 1302575 | 18 بهمن 1394 ساعت 17:53 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین هم باشید نتیجه نگیرید شعار می شنوید

قلعه نویی: در زمین خودمان مهمان هستیم

سرمربی تراکتورسازان می گوید: تا وقتی که یک دل نشویم و وحدت پیدا نکنیم نمی توانیم نتیجه بگیریم، ما در زمین خودمان مهمان هستیم، دیروز هم این را گفتم که همه ما باید به هم کمک کنیم.

قلعه نویی: در زمین خودمان مهمان هستیم
به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی در نشست خبری پایان بازی تراکتور مقابل پدیده گفت: ما در این بازی از موقعیت های مان نتوانستیم استفاده کنیم، ما فقط چهار پنج موقعیت در نیمه اول داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. ما در این بازی نتوانستیم نتیجه بگیریم و فوتبال هم ورزشی نتیجه گراست، اگر نتوانید یک بازی را ببرید مسائلی که امروز دیدیم به وجود می آید.

او ادامه داد: در شرایطی که بازیکنان تیم حریف در محوطه خودی تجمع کرده اند و بازیکن های ما را بسته اند، ما باید از کناره ها حمله کنیم. حتی پنالتی که گرفتیم از کناره ها به دست آوردیم.  ما کار درست و منطقی را انجام دادیم اما به هر حال نتیجه نگرفتیم و وقتی نتیجه نگیریم از همه چیز ایراد گرفته می شود. بازی امروز به دلیل شرایط جوی، به یک بازی فیزیکی بدل شد و بازیکنانی مثل بختیار به همین دلیل از روند این بازی خارج شدند.

سرمربی تراکتورسازان در ادامه گفت: تا وقتی که یک دل نشویم و وحدت پیدا نکنیم نمی توانیم نتیجه بگیریم، ما در زمین خودمان مهمان هستیم، دیروز هم این را گفتم که همه ما باید به هم کمک کنیم. اتفاقاتی که در بازی امروز افتاد از بدشانسی های فوتبال است، اما اگر از یکدیگر حمایت کنیم قطعا بهتر خواهیم شد.

او درباره افرادی که بر علیه باشگاه شعار می دهند افرادی که نماینده همه تمردم تبریز نیستند گفت: من هم با این حرف موافق هستم، یک سری آدم هستند که دنبال منافع خود هستند و دنبال آرامش تیم خود نیستند. این افراد کاری کردند که بگوییم ما در تبریز مهمان هستیم. ما با کمترین هزینه این تیم را آسیایی کردیم.

قلعه نویی ادامه داد: من پیش از این هم از ته دل گفته بودم که مشکل باخت ها ما هستیم. وقتی نتیجه نگیریم طبیعی است که علیه ما شعار بدهند.

سرمربی تراکتورسازان در رابطه با حمایت خود از ریاست باشگاه گفت: فرقی نمی کند کدام تیم باشد، الان تیمی مثل ملوان هم بهترین مدیر را دارد. سال گذشته اگر تیم قهرمان می شد، کسی به مدیر باشگاه می گفت قهرمان شدی؟

قلعه نویی در پایان گفت: اگر بهترین مربی دنیا هم باشی ولی نتیجه نگیری، علیه تو شعار می دهند. ما باید آسیب شناسی کنیم. چون قبلا هم تراکتور مقابل پدیده بازی هایش را باخته بود.  باید کار کنیم و تلاش کنیم تا بازی به بازی بهتر شویم.

دیدگاه‌ها