کد خبر : 1302616 | 18 بهمن 1394 ساعت 19:21 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

فروزینونه 0-2 یوونتوس

پیروزی شیرین یوونتوس در خانه فروزینونه

دیدار تیم های فروزینونه و یوونتوس لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود یووه خاتمه یافت تا چهاردهمین برد متوالی بیانکونری ها نیز به ثبت برسد.

پیروزی شیرین یوونتوس در خانه فروزینونه
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که هفته گذشته موفق شده بود با برتری بر جنووا سیزدهمین برد متوالی خود را جشن بگیرد برای ثبت برد چهاردهم به زمین فروزینونه امده بود. یوونتوس رده دومی مقابل فروزینونه رده نوزدهمی که هفته قبل موفق شده بود بولونیا را شکست دهد.

یووه بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 5 روی سانتر ساندرو و ضربه استورارو می توانست به گل دست یابد اما ضربه این بازیکن دقت کافی را نداشت. میزبان دقیقه 13 روی ضربه آکروباتیک فوچانی می توانست پیش بیفتد اما این توپ به بیرون رفت.
یووه تا پایان نیمه اول سه فرصت خوب را توسط دیبالا و موراتا از دست داد به خصوص ضربه موراتا که دقیقه 45 به تیر دروازه برخورد کرد تا این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم یووه که نمی خواست بدون کسب سه امتیاز از زمین فروزینونه خارج شود بر شدن حملات خود افزود اما تا دقیقه 67 نتوانست حتی یک موقعیت جدی گلزنی خلق کند. کرنر ارسالی دیبالا در شرایطی عالی به پریرا رسید اما ضربه پای چپ این بازیکن بی دقت بود و به گل تبدیل نشد. 6 دقیقه بعد سرانجام یوونتوس توانست به هدف خود برسد.

دقیقه 73 سانتر عالی الکس ساندرو از چپ را کوادرادو به زیبایی از میان پاهای دروازه بان فرزینونه عبور داد تا یوونتوس 1-0 پیش بیفتد. کوادرادو که هفته قبل نقش موثری روی تک گل یووه مقابل جنووا ایفا کرده بود، در این بازی نیز موثر واقع شد.

دقیقه 92 در حالیکه بازی رو به اتمام بود یوونتوس برتری خود را دو برابر کرد. موراتا که با پاس کوادرادو تقریبا با دروازه بان تک به تک شده بود، ترجیح داد دیبالا را که در موقعیت بهتری بود صاحب توپ کند و او هم با ضربه پای چپ دقیق خود موفق شد کار را 2-0 کرده و یوونتوس از سه امتیاز بازی مطمئن شود. یووه با این پیروزی 54 امتیازی شد و با توجه به برد ناپولی در رده دوم باقی ماند.

دیدگاه‌ها