کد خبر : 1302621 | 18 بهمن 1394 ساعت 18:33 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سابق منچسترسیتی

گواردیولا می تواند مسی را به سیتی بیاورد

مهاجم سابق منچسترسیتی معتقد است که با آمدن پپ گواردیولا به این تیم، سیتیزن ها می توانند سطح خود را به عنوان یک باشگاه فوتبال بالاتر ببرند.

گواردیولا می تواند مسی را به سیتی بیاورد
به گزارش "ورزش سه"، واکنش ها به روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی منچسترسیتی در فصل آینده همچنان ادامه دارد. داریوژ واسل، مهاجم پیشین منچسترسیتی که سابقه بازی برای این تیم را بین سال های 2005 تا 2009 در کارنامه دارد، پیرامون حضور گواردیولا روی نیمکت مربی گری سیتی به صحبت پرداخته است.

واسل گفت:" با آمدن مربی جدید تمامی سوپراستارهای دنیای فوتبال می توانند راهی منچسترسیتی شوند. سیتی به بازیکنان کمی برای رسیدن به سطح قدرتمند ترین تیم های فعلی دنیا احتیاج دارد و طی سال های آینده مطمئنا چنین بازیکنانی به ترکیب تیم اضافه می شوند. گواردیولا جذابیت های فوق العاده زیادی برای ستاره های سراسر دنیا دارد و من تصور می کنم با آمدن این سرمربی، ستاره های بیشتری راهی اتحاد خواهند شد."

مهاجم سابق منچسترسیتی پیرامون رابطه بازیکنان فعلی منچسترسیتی با گواردیولا گفت:" کارنامه مربی گری گواردیولا به خوبی همه چیز را بیان می کند. تصور می کنم که تمامی بازیکنان بزرگ منچسترسیتی بهترین رابطه را با گواردیولا برقرار خواهند کرد و به او احترام خواهند گذاشت."

دیدگاه‌ها