کد خبر : 1302707 | 19 بهمن 1394 ساعت 00:21 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فولر: کاش همیشه مثل دیدار با بایرن بازی کنیم

مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن از بازیکنانش خواست عملکردی که مقابل بایرن به نمایش گذاشتند را در بازی بعدی هم تکرار کنند.

فولر: کاش همیشه مثل دیدار با بایرن بازی کنیم
به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن که در هفته بیستم بوندسلیگا شب گذشته در خانه میزبان بایرن مونیخ بود، سه‌شنبه شب در چارچوب مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی آلمان باید مقابل وردر برمن صف‌آرایی کند. در آستانه این مسابقه رودی فولر گفت:" ما برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی و قرار گرفتن جزو چهار تیم برتر این جام شانس بالایی داریم؛ اما برای تحقق این مهم لازم است همان عملکردی را که در مقابل بایرن به نمایش گذاشتیم یکبار دیگر تکرار کنیم."
وردر برمن جمعه شب در مقابل بروسیا مونشن‌گلادباخ با نتیجه 5 بر 1 در هم کوبیده شد و از همینرو خیلی‌ها در بازی آتی جام حذفی لورکوزن را دارای شانس بیشتری می‌بینند؛ با این حال راجر اشمیت هشدار داد:" ما با تیم بسیار خوبی روبرو خواهیم شد، اگر چه که بتازگی در گلادباخ شکست سختی خورده باشد. فراموش نکنید که پیش از این برمنی‌ها مقابل شالکه و هرتا نمایشی تحسین‌برانگیز از خود ارائه کردند. در مقابل گلادباخ هم درست است که به تیم حریف  اجازه خلق فرصت‌های متعددی دادند اما خودشان هم کم موقعیت نداشتند و حتی می‌توانستند نتیجه بازی را برگردانند. این فاکتور برمن را به تیمی خطرناک تبدیل می‌کند." این مربی افزود:" اگر دیدار مقابل بایرن هم به لحاظ جسمانی و هم روحی انرژی زیادی از ما گرفت، اما با سرعت درحال ریکاوری هستیم. کسی فکر نکند که بایر لورکوزن به نیمه‌نهایی و حذف شدن در آن قانع است؛ خیر. ما جام قهرمانی را می‌خواهیم."

دیدگاه‌ها