کد خبر : 1302733 | 19 بهمن 1394 ساعت 09:33 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: مودریچ باید بیشتر شوت بزند

زین الدین زیدان،‌سرمربی رئال مادرید به تمجید از لوکا مودریچ،هافبک تیمش پرداخت و عنوان کرد که او باید بیش از این‌ها شوت بزند.

زیدان: مودریچ باید بیشتر شوت بزند
به گزارش "ورزش سه"،‌شب گذشته دو تیم رئال مادرید و گرانادا به مصاف یکدیگر رفتند که رئال موفق شد با نتیجه 2-1 حریف را شکست دهد. در ابتدا سپیدپوشان با گل بنزما از حریف خود پیش افتادند ولی یوسف العربی موفق شد کار را به تساوی بکشاند. در دقایق پایانی،‌لوکا مودریچ موفق شد با یک ضربه دقیق از 25 متری دروازه گرانادا را باز کند و زیدان پس از بازی مدعی شد که مودریچ باید بیش از این‌ها شوت کند.
او گفت:" او یک گل دیدنی زد و به ما زندگی داد. بالاتر از هر چیز،‌او 3 امتیاز را برایمان به ارمغان آورد. برایش خوشحالم. او باید بیش از این ها شوت بزند زیرا بسیار خوب این کار را انجام می‌دهد."
زیدان درباره اینکه چرا رئال نتوانست نتیجه پرگلی رقم بزند گفت:" شما باید به 3 امتیاز و تیم حریف ما هم فر کنید. طبیعی است که بازی خارج از خانه برایمان سخت تر باشد. ما با 3 امتیاز اینجا را ترک می‌کنیم،‌3 امتیاز خیلی مهم.  خیلی تلاش کردیم زیرا در این زمین پیروزی کار سختی است. از طرز تفکر و روحیه بازیکنان راضی هستم. مشخص بود که کار آسانی پیش رو نداریم و من افتخار می‌کنم."

دیدگاه‌ها