کد خبر : 1302751 | 19 بهمن 1394 ساعت 11:05 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

سپاهانی‌ها که این روزها نمی‌برد!

هشت بازی و یک پیروزی برای استیماچ

سپاهانی‌ها در هفتمین بازی پیاپی خود هم موفق به پیروزی نشدند تا استیماچ از 8 دیداری که روی نیمکت این تیم نشسته تنها در یک بازی برنده از میدان خارج شود.

هشت بازی و یک پیروزی برای استیماچ
به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های نفت و سپاهان اولین دیداری بود که ایگور استیماچ روی نیمکت اصفهانی‌ها نشست، او که پیش از آن در دربی اصفهان و در جام حذفی بازی را در ضربات پنالتی به حریف خود واگذار کرده بود در برابر شاگردان منصوریان توانست اولین پیروزی(و آخرین پیروزی خود تاکنون) را به دست بیاورد.

پس‌ازآن دیدار سپاهانی‌ها در 7 بازی به میدان رفتند و 5 تساوی و 2 شکست را کسب کردند.شکست در برابر تیم‌های گسترش فولاد و فولادخوزستان و تساوی در برابر تیم‌های راه‌آهن، پدیده، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپولیس حاصل عملکرد سپاهانی‌ها از هفته سیزدهم تاکنون است.

کسب تنها 8 امتیاز از 8 دیداری که استیماچ روی نیمکت این تیم نشسته است و میانگین امتیاز یک برای سپاهانی‌ها در هر بازی باعث شده تا آن‌ها از کورس قهرمانی دور شوند و به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی اکنون در کمرکش لیگ حضورداشته باشند و با کسب رتبه‌ای دورقمی در رده دهم جدول رده‌بندی حضور داشته باشند.

لازم به ذکر حسین فرکی پیش از جدایی از جمع سپاهانی‌ها از 11 بازی این تیم توانسته بود 17 امتیاز کسب کند یعنی به‌طور متوسط 1.5 امتیاز برای هر بازی.

دیدگاه‌ها