کد خبر : 1302754 | 19 بهمن 1394 ساعت 11:10 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

بیک زاده: تا کی باید شاهد هتاکی تماشاگران باشیم؟!

استقلال دنبال یک امتیاز بود پرسپولیس سه امتیاز

مدافع باتجربه ذوب آهن مدعی است در جدل دیروز با پرسپولیس هر دو تیم بدشانس بودند که برنده بازی نشدند.

استقلال دنبال یک امتیاز بود پرسپولیس سه امتیاز
به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیک زاده در دومین بازی رسمی خود با پیراهن ذوب آهن این بار جلوی پرسپولیس قرار گرفت و باز هم نشان داد که از انگیزه‌های زیادی برخوردار است. هاشم که بارها مقابل پرسپولیس در دربی‌های پایتخت قرار گرفته بود بعد از بازی حسابی از بی احترامی طرفداران منتسب به پرسپولیس گله‌مند بود حرف‌های جالب دیگری هم در دل داشت که خواندن آن خالی از لطف نیست.

هم ما بدشانس بودیم هم پرسپولیس

بازی خوب و جانداری از آب در آمد که همه از دیدن آن لذت بردند. هردو تیم تهاجمی پا به میدان گذاشتند و موقعیت‌هایگلزنی زیادی هم خلق کردند اما هم ذوب آهن بدشانس بود هم پرسپولیس که بیشتر این موقعیت‌ها از دست رفت. به نظرم قسمت بود این بازی برنده نداشته باشد و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

استقلال دنبال یک امتیاز بود پرسپولیس دنبال سه امتیاز

بله، به نسبت بازی با استقلال ما خیلی تحت فشار قرار گرفتیم آن هم به این دلیل که پرسپولیس مثل استقلال دنبال یک امتیاز نبود و برای سه امتیاز به مصاف ذوب آهن آمده بود اما چون تیم ما شخصیت بالایی داشت این اجازه را به حریف نداد. همین که در این دو بازی توانستیم بازی‌های خوبی نشان دهیم سوای از نتایج رقم خورده ثابت شد که تیم ذوب آهن شخصیت بالایی دارد.

داور در گرفتن پنالتی پرسپولیس اشتباه کرد

من هیچ وقت راجع به داوری‌ها صحبت نکردم و اگر هم بعد از بازی گفتم داور بازی را برای پرسپولیس درآورد بیشتر به خاطر فشارهای داخل زمین بود گرچه الان هم تاکیدمی‌کنم که داور با وجود تلاش بسیار زیاد می‌توانست قضاوت منصفانه‌تری داشته باشد و تمام 50-50 را به سود پرسپولیس سوت نزند ضمن این کهدر صحنه پنالتی پرسپولیس هم شک ندارم که داور اشتباه کرد و آن اتفاق اصلاً پنالتی نبود. با این حال جا دارد به کادر داوری این بازی سنگین یک خسته نباشید بگویم و از کمیته داوران بخواهم که نظارت بیشتری بر عملکرد داوران داشته باشد.

نیاز به محیط جدیدی داشتم تا بشوم همان بیک زاده قدیم

راجع به عملکردم در دو بازی با ذوب آهن کادر فنی و طرفداران باید نظر بدهند اما خودم اعتقاد دارمبد کار نکردم و می‌توانم بهتر از این هم باشم چون روزی که به اصفهان آمدم و پیراهن ذوب را پوشیدم با خودم عهد بستم که از فضای جدید نهایت استفاده را ببرم تا دوباره به تیم ملی برسم. به این محیط جدید نیاز داشتم تا تمام اتفاقات بد یکی، دو سال گذشته را فراموش کنم که خوشحالم در ذوب آهن این محیط جدید برایم فراهم شد تیمی که هم مدیرعاملی فوتبالی دارد هم کادر فنی مجرب هم بازیکنان یکدل و توانمند که در آرامش و با همدلی کار را پیش می‌برند.

تا کی باید شاهد هتاکی تماشاگران باشیم؟!

من بازیکنی نیستم که بخواهم در داخل زمین دنبال تنش و درگیری باشم اما متاسفانه در بازی با پرسپولیس طرفداران این تیم از همان دقیقه اول کاری کردند که یکی دو صحنه از کوره در بروم. منیکسؤال از دوستان کمیته انضباطی دارم؟ این که ما بازیکنان تا چه زمانی باید شاهد بی احترامی و هتاکی به خانواده‌های مان روی سکوها باشیم! مگر بازیکنان خانواده‌های خود را از سر راه آورده‌اند که باید از دقیقه 1 تا 90 شاهد بی احترامی برخی تماشاگران باشند.

اشتباهات فردی خودمان کار را سخت کرد

به نظرم از دست رفتن پنالتی پرسپولیس کلیدی‌ترین لحظه بازی دیروز بود که باعث شد تا ما روحیه دو چندانی بگیریم. چه بسا اگر آن پنالتی گل می‌شدورق بازیکاملاًبرمی گشت اما خدا به ما کمک کرد که در زمین خودمان شرمنده طرفداران نشویم. خیلی‌هامی گویند ما جلوی پرسپولیس تحت فشار بودیم در حالی که من اعتقاد دارم اگر اشتباهات فردی خودمان نبود این گونه پرسپولیس صاحب موقعیت نمی‌شد.

ذوب آهن در هر سه جام مدعی است

دو بازی با استقلال و پرسپولیس می‌توانست سکوی پرتاب ما به سوی قهرمانی لیگ باشد اما با بدشانسی نتوانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم اما همین دو نمایش نشان داد ذوب آهن شخصیت قهرمانی در هر سه جام پیش رو را دارد و می‌تواند کار بزرگی در تاریخ فوتبال ایران انجام دهد. ازالان به بعد وظیفه ما دشوارتر خواهد شد چون باید همین عملکرد را در بازی‌های بعدی که آسان هم نیست دوباره تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها