کد خبر : 1302758 | 19 بهمن 1394 ساعت 11:21 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

فشنگچی: پنالتی - اخراج برای ما گرفته نشد

امیر حسین فشنگچی معتقد است که تیمشان برابر سپاهان می‌توانست با تعداد گل بیش‌تر پیروز شود.

فشنگچی: پنالتی - اخراج برای ما گرفته نشد
به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین فشنگچی هافبک فولاد خوزستان در مورد بازی با تیم سپاهان به خبرنگار ورزش سه در اهواز گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و با دوندگی و ارائه‌ی یک بازی محکم توانستیم مزد برتری خود را بگیریم البته می‌توانستیم با گلهای بیشتری پیروز شویم ولی در کل مهم سه امتیاز این بازی بود که گرفتیم.

وی در مورد اعتراض به داوری در نیمه اول افزود: صد در صد خطایی رحمان احمدی پنالتی بود و باید اخراج می‌شد چون من رحمان را دریبل کردم و ایشان کامل مرا زد البته در بین دونیمه اقای حق وردی گفتند که فکر کردم افساید اولی را گرفته در صورتی که کمک داور افساید دومی را گرفته بود.

وی در مورد حضور هواداران و رایگان بودن این بازی گفت: امروز حضور آنها خوب بود ولی امیدوارم با روند رو به رشد تیم شاهد حضور بیشتری در دیدارهایی خانگی باشیم چون مردم خوزستان واقعاً فوتبال دوست هستند.

فشنگچی در آخر در مورد دیدار آینده ای این تیم با پرسپولیس افزود: پرسپولیس حریف قابل احترامی است و این روزها هم خوب بازی می‌کند ولی ما هم در این مدت تیممان کامل شده و روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و منطقی دست پر از تهران خارج شویم.

دیدگاه‌ها