کد خبر : 1302789 | 19 بهمن 1394 ساعت 14:30 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

مودریچ:نمی‌توان‌دائماانتظار‌پیروزی‌های‌پرگل‌داشت

لوکا مودریچ، ستاره این روزهای رئال مادرید عنوان کرد که نمی‌توان از تیمش انتظار داشت در هر بازی با اختلاف گل حریف را شکست دهد.

مودریچ:نمی‌توان‌دائماانتظار‌پیروزی‌های‌پرگل‌داشت
به گزارش "ورزش سه"،‌ شب گذشته رئال مادرید و گرانادا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی در نهایت با برتری 2-1 رئال به پایان رسید. تیم زیدان در 4 بازی اول خود 17 گل به ثمر رساند ولی شب گذشته در این امر ناموفق بود و حال مودریچ عنوان کرد که هیچ تیمی نمی‌تواند تمام بازی‌های خود را با اختلاف گل ببرد.
او گفت:" نمی‌توان انتظار داشت که ما هر بازی را با اختلاف گل ببریم. فوتبال اینگونه نیست. ما شخصیت بالایی نشان دادیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی گلزنی نکردیم و همین باعث شد تا اوضاع اینگونه پیش برود. دو گل در خارج از خانه آمار خوبی است. ما فراز و فرودهای زیادی داشتیم. با هم و در کنار هم سختی کشیدیم و در نهایت پیروز شدیم و این خیلی مهم است. در دفاع جای پیشرفت داریم، همینطور در حمله ولی از لحاظ فیزیکی قوی تر هستیم و مطمئنم که در بازی‌های پیش رو بهتر کار خواهیم کرد."
مودریچ درباره عملکردش گفت:" نمی‌دانم در بهترین فرم فوتبالی ام هستم یا نه ولی هر بازی سعی می‌کنم بیشترین تلاشم را انجام دهم . احساس خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم از ابتدای فصل خیلی آماده تر هستم."

دیدگاه‌ها