کد خبر : 1302801 | 19 بهمن 1394 ساعت 13:27 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه شرایط در تهران خوب است

لاموشی: ناامن خواندن ایران تعجب برانگیز است

سرمربی تیم الجیش قطر می گوید مهمان نوازی ایرانی ها با ما خوب بود و تعجب می کنم چرا راجع به ناامنی اینجا سخن می گویند.

لاموشی: ناامن خواندن ایران تعجب برانگیز است
به گزارش "ورزش سه"، صبری لاموشی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های الجیش و نفت در بین خبرنگاران گفت: دیدار پلی آف ما را به تهران آورد و ما قصد داریم تا با پیروزی در این بازی خودمان را به مرحله گروهی برسانیم، اتفاقی که سال گذشته نیفتاد، ما سال پیش هم به ایران آمدیم، به همین دلیل می‌دانیم بازی سختی مقابل نفت داریم و سعی داریم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی تفاوت های تیم الجیش نسبت به سال گذشته گفت: نسبت به سال گذشته خیلی تفاوت داریم، پارسال یک ماه بود که به این تیم آمده بودم اما هم اکنون یک سال در کنار تیم بودم. تغییرات چندانی نداشتیم اما شناخت از بازیکنان بیشتر شده است.

سرمربی الجیش در پاسخ به سؤال خبرنگار عرب زبان در رابطه با اهمیت این بازی گفت: بازی کردن در ایران بسیار مشکل است. پارسال هم تجربه کردیم و در لیگ قهرمانان هم سختی‌های خود را دارد. اگر الجیش می‌خواهد در مرحله گروهی شرکت کند باید این بازی را ببرد.

وی درباره حرف و حدیث های تیم های عربی در رابطه با ناامنی ایران گفت:این برای بار دوم است که از من می‌پرسند. تعجب می‌کنم. مهمان‌نوازی ایرانی‌ها با ما خوب بود نه ترافیکی داشتیم و نه مشکلی وجود داشت. شرایط خوبی در تهران وجود دارد. از مطرح شدن این مسئله تعجب می‌کنم.

لاموشی در مورد اینکه جایگاهش در لیگ چگونه است، گفت: همه چیز برای من معلوم است. بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. دو تیم سرمربی‌شان را تغییر ندادند و فلسفه‌شان همان مسائلی است که سال گذشته بود. می‌خواهیم خود را در لیگ قهرمانان نشان دهیم.

دیدگاه‌ها