کد خبر : 1302802 | 19 بهمن 1394 ساعت 13:28 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

عنایتی: چرا داور 5 ثانیه دیرتر سوت نزد ؟

مهاجم باتجربه سیاه جامگان با پاسی که دیروز به هم تیمی‌اش داد تاثیر زیادی روی تک گل تیمش گذاشت.

عنایتی: چرا داور 5 ثانیه دیرتر سوت نزد ؟
رضا عنایتی در مورد پیروزی مقابل گسترش فولاد به خبرنگار ورزش سه گفت: گسترشی‌ها آمده بودند که امتیاز بگیرند اما شرایط این بازی ویژه بود و ما 3 امتیاز را می‌خواستیم. نیمه اول بازی پایاپای بود و موقعیت‌های چندانی ایجاد نشد اما نیمه دوم خیلی خوب بود. روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم به گل برسم و بعد از گلمان محافظت کردیم.

او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: در دقیقه 93 یک تک به تک را از دست دادیم، داور می‌توانست 5 ثانیه دیرتر سوت بزند. پارسال بعضی تیم‌ها به خاطر تفاضل گل افتادند. دلیل سوت پایان بازی که داور زد را هنوز نمی‌دانم و برایم جای سوال است اتفاق خاصی نمی‌افتاد اگر چند ثانیه دیرتر سوت می‌زد اما باز هم خدا را صدهزار مرتبه شکر که بردیم زیرا مستحقش بودیم ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم.

او در مورد پاس گلی که دیروز داد ادامه می‌دهد: قبلا هم یک بار دیگر هم به بهروز افشار پاس گل داده بودم و دقیقا می‌دانم کجاهای زمین می ایستد. من هم پاس دادم و تبدیل گل شد و آن گل حاصل تلاش تمام بچه‌ها بود و خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

مهاجم سیاه جامگان در مورد بازیکنانی که به جمعشان اضافه شدند و تیمشان روند بهتری پیدا کرده می‌گوید: ما به بازیکن باتجربه احتیاج داشتیم و خدا را شکر کسانی که اضافه شدند. خیلی خوب توانستند در شرایط خوب کمکمان کنند. بچه‌ها تمام توانشان را می‌گذارند و این موضوع جای خوشحالی دارد امیدوارم در پایان لیگ شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

وی که در هر تیمی آمار خوبی در امر گلزنی دارد در پاسخ به این سوال که چرا امسال تنها 3 گل به ثمر رسانده و طلسم شده است اینگونه توضیح داد: نه، طلسم نشده‌ام در خدمت تیم هستم اگر پاس‌هایی که تا الان دادم تبدیل به گل می‌شد تا الان تعداد پاس گلم به 11، 12 می‌رسید اما 4 تا از آنها بیشتر به ثمر ننشسته است، موفقیت یک مجموعه مهم است. اینکه افشار گل بزند یا ایمان موسوی یا هر کس دیگری مهم این نیست مهم این است که برنده باشیم و یک مجموعه راضی باشد.

مهاجم سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود رایگان شدن این بازی تنها 300 تماشاگر به استادیوم آمده بود می‌گوید: فاصله ورزشگاه تا شهر 35 کیلومتر است و اتوبوسرانی هم حمایت نمی‌کند و برای هوادار سخت است که این همه راه از مشهد بکوبد به استادیوم بیاید و عدم حمایت مسوولین شهرمان باعث چنین قضیه‌ای شده. با تیم‌ها همکاری نمی‌شود وقتی می‌خواهی ورزشگاه پر شود باید وسایل رفاه هم بگذاری ولی متاسفانه امکاناتی نیست.

عنایتی در پایان در مورد دیدار پیش رو با راه‌آهن افزود: این بازی‌های رو در رو 6 امتیازی است و حساسیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. شرایط ما در جدول ویژه است، باید امتیاز بگیریم و فاصله‌مان را با تیم‌های دیگر زیاد کنیم. راه‌آهن هم صبا را در قم شکست داد بنابراین ما کار سختی داریم.

دیدگاه‌ها