کد خبر : 1302808 | 19 بهمن 1394 ساعت 13:43 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

اکبری:برد و باخت برابر ارومیه برای ما فرقی ندارد

سرمربی تیم والیبال پیکان با اشاره به اینکه پیروزی و یا شکست مقابل شهرداری ارومیه در هفته پایانی دور برگشت تفاوتی برای پیکان در جدول رده بندی ندارد، گفت: تا این لحظه تصمیم داریم از ترکیب بازیکنان جوان‌تر خود در این مسابقه بهره ببریم.

اکبری:برد و باخت برابر ارومیه برای ما فرقی ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پیمان اکبری اظهار کرد: تا الان که با شما صحبت می‌کنم، برد و باخت خیلی برای ما فرقی نمی کند. شانس تیم بانک سرمایه برای صدرنشینی در دور مقدماتی زیاد است و از سوی دیگر اولی و دومی در جدول مسابقات هم برای حضور ما در پلی آف خیلی فرق نمی کند.


وی افزود: بازی با شهرداری ارومیه برای ما حساسیت زیادی ندارد. ما در بیست روز گذشته فقط یک بازی با متین ورامین کردیم و می خواهیم شرایط تیمی خود را در مسابقات حفظ کنیم. بیشتر دنبال این هستیم که به بازیکنان خود بازی بدهیم بویژه آنهایی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند بتوانند این هفته به میدان بروند.


سرمربی تیم والیبال پیکان درباره برنامه ریزی دور مقدماتی گفت: هشت تیم برتر لیگ و کاله برنامه‌ریزی خوبی داشتند و طبق برنامه لیگ در بازی‌ها حاضر شدند. حتی بندرعباس هم طبق برنامه پیش رفت اما سایر تیم ها مشکلاتی داشتند که روی برنامه مسابقات تاثیر منفی داشت. به نظرم امتیاز تیم داری باید تابع شرایطی باشد. اینکه هر تیمی براحتی به لیگ برتر بیاید، درست نیست. تیمی هم خواست انصراف دهد باید بتواند امتیازش را بفروشد. اگر واقعا تیمی نمی‌تواند در لیگ حضور داشته باشد بهتر است از همان ابتدا اجازه حضور پیدا نکند.


پیمان اکبری در مورد هدفگذای باشگاه پیکان با توجه به تغییرات نسبت به سال قبل گفت: بازیکنان خوبی در تیم سال قبل بودند و امسال هم بازیکنان خوبی حضور دارند ولی هیچ وقت یک نفر عامل موفقیت یک تیم نیست. ما دنبال این هستیم که از قهرمانی سال گذشته خودمان دفاع کنیم. ما امسال بیشترین هزینه را نکردیم و در راستای اهداف قهرمانی تیم را بسته‌ایم. دوست ندارم اسم سایر تیمها را بیاورم و بگویم هر تیم چقدر هزینه کرده است. مسیر ما تا قهرمانی هموار ولی خیلی سخت است.


اکبری درباره احتمال حضور بازیکن خارجی در برخی تیمها در مرحله پلی‌آف گفت: اگر قرار باشد یک تیمی برای پلی آف بازیکن بگیرد، باید این اجازه را به همه بدهند. ما هم می‌توانیم نیم فصل اول چهار اسم بدهیم بعد بگوییم، پلی آف بیاید. اما طبق قوانین باید آی تی سی بازیکنان به روز باشد.


وی به این پرسش که با توجه به حضور مهدوی، ژیگالدو، نیکو و ورمیلیو و معروف در لیگ ایران، از نظر شما بهترین پاسور لیگ کیست، پاسخ داد: به نظرم هر تیمی که قهرمان شود، پاسورش بهترین عملکرد را داشته است.

دیدگاه‌ها