کد خبر : 1302813 | 19 بهمن 1394 ساعت 13:55 | 52K بازدید | 28 دیدگاه

دعوت به حمایت کامل از استقلال

مهدی رحمتی: هردو جام را می‌خواهیم

دروازه‌بان استقلال نسبت به اعتراض هواداران استقلال بعد از بازی ضعیف روز گذشته مقابل قعرنشین لیگ واکنش نشان داد.

مهدی رحمتی: هردو جام را می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، رحمتی در اینستاگرامش نوشته: دیروز اصلاً خوب بازی نکردیم و حتی نتیجه خوبی هم کسب نکردیم و با بازی ضعیفمون همه هواداران عزیز رو نگران کردیم.

وی در ادامه گفته است: این تیم ظرف دو سال گذشته نتیجه نگرفته و امسال میانگین سنی تیم خیلی جوون شده و ترکیب تیم خیلی تغییر کرده ولی با همین تیم و کادرفنی تاکنون در صدر جدول هستیم. بازی دیروز نه تنها هواداران بلکه همه بازیکنان و مربیان رو نگران کرده ولی هواداران باید ضمن رعایت احترام به بچه‌ها اگر اعتراض یا انتقادی دارند اون رو مطرح کنند. طبیعی است که تیم در مواقع پیروزی خیلی نیاز به حمایت نداره و در مواقع سخت یا شکست حمایت هواداران رو لازم داره. بیش از هفتاد سال از تاریخ تأسیس "استقلال بزرگ " می گذره و بازیکنان زیادی آمدند و رفتند اما فقط استقلال، احترام و هواداران ان مانده‌اند. طرفداران استقلالی مطمئن باشند که بچه‌ها با این مساوی به خودشون می ایند و ان شا ا... از بازی با نفت همون استقلالی خواهیم بود که هواداران دوست دارند.

رحمتی در ادامه این پست نوشت: فقط از هواداران عزیز و دوست داشتنی می خوام که این تیم رو حمایت کنند و به جوونا و کل تیم روحیه بدهند. یادمون نره که این بچه‌ها فینالیست جام حذفی هستند و مطمئنم که امسال در پایان کار با توکل به خداوند و تلاش بچه‌ها دل هواداران رو شاد می‌کنیم. هواداران عزیز، دست کمک و یاری به سمت شما دراز می‌کنم و دست همه رو می‌بوسم و ازتون می خوام که تیم رو حمایت کنید. یقین بدونید که همه بچه‌های تیم هم قسم برای موفقیت و سربلندی شما و سرافرازی استقلال با همه وجودشون تلاش می‌کنند. به امید کسب هر دو جام با کمک خدا و حمایت شما هواداران عزیز.

دیدگاه‌ها