کد خبر : 1302818 | 19 بهمن 1394 ساعت 14:02 | 27.7K بازدید | 14 دیدگاه

لوبانف، کمال و فرشاد؛

چه کسی مقصر تساوی برابر ذوب است؟

پرسپولیس در روزی که می توانست از اصفهان با پیروزی بازگردد به تساوی رسید و برخی بازیکنان این تیم را می توان در این مساله مقصر دانست.

چه کسی مقصر تساوی برابر ذوب است؟
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس علیرغم روند مناسب گلزنی خود در لیگ برتر پاشنه آشیل خود را در دریافت گل ها می بیند. جایی که سرخ ها نمی توانند از گل های زده خود محافظت کنند.

پرسپولیس برابر ذوب آهن نیز در اصفهان دو بار موفق شد از حریف خود پیش بیفتد و برانکو با علم استرس بازیکنانش در حفظ گل در لحظات پایانی با اضافه کردن مایکل اومانیا و علیرضا نورمحمدی به عنوان دو بازیکن باتجربه، آنها را به زمین فراخواند. اما این اتفاق هم نتوانست آنها را در ثانیه های پایانی در حفظ گل ارزشمند و سه امتیازی یاری دهد و نتیجه چیزی جز بر باد رفتن آن نبود.

الکساندر لوبانف؛ خیلی خیلی معمولی

الکساندر لوبانف، دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس تنها در یک مورد توانسته برتری خود را نسبت به همتاهای ایرانی اش به اثبات برساند. او در این سه بازی که در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته 6 گل دریافت کرده و هیچ واکنش خارق العاده و نجات بخشی از او مشاهده نشده که بتوان به او امیدوار بود. لوبانف در دیدار با ذوب آهن هم همچون دیدار با سپاهان دو توپ در چارچوبش قرار گرفت و هر دوی آنها را پذیرا شد!
لوبانف در سخت ترین آزمون خود در صحنه پنالتی هم ناکام بزرگ لقب گرفت و نتوانست مثل همتای خود در سمت مقابل راهگشای این تیم برای حفظ روحیه بازیکنان باشد.

کمال کامیابی نیا: متهم ردیف دوم

هافبک دفاعی انرژیک پرسپولیس در دومین بازی بد خود در ترکیب پرسپولیس باز هم در اصفهان ناکام بود. اولین بار او در اصفهان و برابر سپاهان اینگونه نوک تیز انتقادات را به سمت خود دید و توانست خیلی زود در بازی های بعدی با حفظ روحیه و اثبات توانایی هایش حتی به پیراهن تیم ملی هم دست یابد. اما کامیابی نیا بار دوم و در اصفهان مقابل ذوب قرار گرفت و ضمن از دست دادن پنالتی تیمش در سمت مقابل نیز یک پنالتی نصیب حریف کرد تا اندوخته برانکو از بین برود. کامیابی نیا که در پنالتی های تمرینی این تیم و بازی های دوستانه عملکرد موفقی داشت در این بازی حساس پنالتی حساس تیمش را به دستان مظاهری کوبید و در تصمیمی عجیب ضربه برگشتی را نیز در حالی که رضاییان در صدد ضربه زدن با پای تخصصی اش بود با پای چپ به بیرون زد.

1090550

اما در صحنه پنالتی چقدر می توان کامیابی نیا را مقصر دانست. لوبانف که نشان داده توپ های صد در صدی در چارچوب یک تسلیم شده صرف است روبروی خود تبریزی را آماده شوتزنی دید و این کامیابی نیا بود که با سد کردن دست خود برابر ضربه این بازیکن مانع وارد شدن توپ به دروازه سرخ ها شد. کامیابی نیا بعد از آن یک کارت زرد به جان خرید تا شاید لوبانف همچون دروازه بان حریف بتواند ستاره این بازی لقب گیرد اما...

فرشاد احمدزاده: دور از انتظار

هافبک شماره 10 پرسپولیس در این فصل کمتر توانسته در قواره های یک ستاره که لایق این شماره باشد در زمین ظاهر شود. هافبک جوان و تکنیکی پرسپولیس در این بازی هم یک موقعیت ایده آل گلزنی در مصاف تک به تک با مظاهری از دست داد تا کار تیمش به اما و اگر بکشد و ادامه نیز با توجه به برآورده نکردن انتظارات برانکو از زمین بازی خارج شد. در روزی که همه به پنالتی کامیابی نیا  و ناآمادگی لوبانف در درون دروازه و ناهماهنگی خط دفاعی این تیم برای حفظ نتیجه فکر می کنند شاید اگر فرشاد احمدزاده در زدن ضربه نهایی در این تک به تک موفق عمل می کرد نتیجه با دو برابر شدن برتری پرسپولیس به گونه ای دیگر رقم می خورد.

1090698

دیدگاه‌ها