کد خبر : 1302821 | 19 بهمن 1394 ساعت 14:05 | 19K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد فریبا از مدیریت استقلال

بهتاش فریبا معتقد است بازیکنان استقلال کیفیت لازم را در بازی روز گذشته نداشتند.

انتقاد فریبا از مدیریت استقلال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایلنا، بهتاش فریبا در مورد بازی استقلال تهران مقابل استقلال اهواز گفت: استقلال تهران در این بازی خوب کار نکرد اما برعکس آن استقلال اهواز با توجه به داشته‌هایش خوب کار کرد. معلوم بود که آنها خیلی خوب استقلال تهران را آنالیز کردند و برای امتیاز گرفتن از تیم صدر جدول به آزادی آمده بودند.

بهتاش فریبا ادامه داد: استقلال اهواز خیلی خوب راه نفوذ استقلال را از سمت راست بسته بود . بازیکنان سمت چپ استقلال هم روز خوبشان نبود و خیلی بد بازی کردند. یعقوب کریمی جزو بازیکنان خوب استقلال در هفته ‌های گذشته بود ولی چون چند هفته‌ای را از میادین دور بود نتوانست در بازی دیروز خوب ظاهر شود.جابر انصاری هم از بازیکنان تاثیرگذار هفته‌های قبل استقلال بود اما در بازی روز گذشته عملکرد مناسبی نداشت. در کل استقلال از لحاظ فنی خیلی خوب کار نکرد،استقلال باید این بازی را می‌برد و جایگاهش را در صدر جدول ثابت می‌کرد.

فریبا در مورد نبود بازیساز در استقلال گفت: استقلال جزو ضعیف‌ترین تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات بود. آقای مظلومی از همان اول فصل گفت استقلال بازیکن بازیساز می‌خواهد اما متاسفانه هیچ اقدامی از طرف باشگاه نشد و توجهی به خواسته‌های مظلومی نکردند.

پیشکسوت استقلال تهران در واکنش به اظهارات افشارزاده که گفته بود استقلال بازیساز نمی‌خواهد گفت:  زمانی که نمی‌توانند بازیکن مورد نظر سرمربی را جذب کنند بهتر است در مسائل فنی دخالتی نکنند، این مسائل به کادر فنی مربوط می‌شود نه مدیریت باشگاه.

فریبا در مورد برخی انتقادها نسبت به مظلومی گفت: متأسفانه این انتقادها تأثیرات منفی روی مظلومی و تیم می‌گذارد. استقلال در حال حاضر تیم صدر جدول است و خوب نیست در این شرایط تیم و سرمربی را مورد انتقاد قرار دهیم.

دیدگاه‌ها