کد خبر : 1302841 | 19 بهمن 1394 ساعت 15:04 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

عطایی: کاله سال آینده هست، اما چگونه نمی‌دانم

با مشخص شدن 8 تیم لیگ برتر والیبال اولین شگفتی لیگ رقم خورد و کاله نتوانست به پلی آف راه پیدا کند اما با این حال سرمربی این تیم می گوید آنها سال آینده هم در لیگ هستند اما چگونه، مشخص نیست.

عطایی: کاله سال آینده هست، اما چگونه نمی‌دانم
به گزارش "ورزش سه"، راه پیدا نکردن کاله به جمع 8 تیم برتر لیگ‌برتر والیبال شاید تا به اینجای کار مهمترین اتفاقی بود که در این مسابقات افتاد. کاله دو دوره قهرمانی لیگ، یک دوره نایب قهرمانی و دو دوره سومی لیگ را در کارنامه دارد و قهرمانی آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان را هم تجربه کرده است. این تیم بعد از یک سال غیبت در لیگ‌برتر یک بار دیگر در جمع تیم ها حضور پیدا کرد و با بازیکنان و کادرفنی خوبی که داشت، حتی در بین 8 تیم هم راه پیدا نکرد.

بهروز عطایی سرمربی کاله با پذیرش این موضوع می گوید: البته با توجه به عقبه کاله نتایج ما در لیگ امسال بیشتر مورد بررسی قرار می گرفت و از کاله توقع بیشتری می رفت. البته من هم قبول دارم شاید این نتیجه دور از انتظار بود اما واقعا تیم ما مشکلات زیادی داشت که عدم هماهنگی بازیکنان با همدیگر از مهمترین آن بود. ما تک به تک بازیکنان خوبی داشتیم اما حضور آنها در کنار هم ترکیب هماهنگی را تشکیل نداد و تاکتیک‌های زیادی را امتحان کردیم تا اوضاع بهتر شود اما با محاسبات ما جور در نیامد.

او در مورد تفاوت لیگ امسال با لیگ های سال های اخیر گفت: پراکندگی بازیکنان ملی در 3 تیم اول رخ داد و بقیه بازیکنان در سایر تیم ها پخش شدند. لیگ امسال لیگ بسیار حساس و فشرده ای بود اما با اینکه مسابقات سخت و نزدیک پیش می رفت، بازی ها بسیار با کیفیت نبود. مسابقات خوبی برگزار شد که بسیار سخت و فشرده بود اما این شدت از حساسیت دلیل کیفیت نمی شود.

او در مورد آخرین بازی کاله که در مقابل سایپا قرار بود برگزار شود و آنها از حضور در این میدان انصراف دادند هم گفت: قبول دارم بازی نکردن با روح و فضای لیگ مغایر است اما واقعا بازی کردن یا نکردن ما هیچ تفاوتی برای هیچ کس ندارد و قاعدتا انجام نشود بهتر است. کاله با توجه به مسائل زیرساختی که در نظر دارد قطعا سال آینده در لیگ حاضر می شود اما چگونگی‌اش مشخص نیست.

دیدگاه‌ها