کد خبر : 1302865 | 19 بهمن 1394 ساعت 16:17 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

این برد تقدیم به خنیفر و زبیدی

سیف‌اللهی: حالا بزنید لستر سیتی جان گرفت

هافبک استقلال‌خوزستان پیروزی تیمش را به هادی خنیفر و مهدی زبیدی که در مصدومیت به سر می‌برند تقدیم کرد.

سیف‌اللهی: حالا بزنید لستر سیتی جان گرفت
روح‌الله سیف‌اللهی در مورد پیروزی مقابل سایپا به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سختی مقابل یک تیم باتجربه داشتیم و از طرفی بازی در خانه حریف بود اما طبق آنالیزی که کرده بودیم. از دقیقه یک دقیقا تمام نکات را مو به مو اجرا کردیم و به برد خوب و شیرین، شیرین‌تر از شیرینی رسیدیم، این برد در آینده خیلی به ما کمک می‌کند. در ضمن این پیروزی را به هادی خنیفر و مهدی زبیدی که اکنون به دلیل مصدومیت از جمع ما دور هستند ولی دلشان با تیم است تقدیم می‌کنم.

او در مورد اینکه بعد از دو هفته شکست به پیروزی رسیدن ادامه داد: دو هفته‌ای نبرده بودیم و حرف و حدیث‌های زیادی پیش آمده بود و همه می‌گفتند این تیم دارد به رده‌های پایین‌تر سقوط می‌کند که ما نشان دادیم درست نیست. کسانی که انتقاد می‌کردند حالا بیایند تیتر بگیرند لسترسیتی ایران جان گرفت و صعود کرد.

این بازیکن در مورد اینکه چطور با حضور آندو تیموریان سایپایی‌ها مغلوبشان شدند می‌گوید: آندو از باتجربه‌های لیگ است در کل سایپا ساختار و کادرفنی باتجربه و خوبی دارد و از لحاظ تاکتیکی هم بسیار خوب هستند. ما جواب زحماتمان را گرفتیم و به این 3 امتیاز نیاز داشتیم تا از حریفان فاصله بگیریم.

هافبک استقلال‌خوزستان در مورد مصدومیتی که در بازی مقابل سایپا برایش پیش آمد می‌گوید: توپ بین من و مدافع حریف ماند و همین قضیه باعث شد از ناحیه رباط صلیبی ضربه بخورم ولی با پزشک تیم که صحبت کردم گفت موضوع خاصی نیست و تا 10، 15 روز دیگر با آب درمانی و فیزیوتراپی آماده بازی می‌شویم.

سیف‌اللهی در پایان در مورد دیدار پیش رو با تراکتورسازی افزود: بازی با تراکتورسازی خیلی حساس است اما حسن خوب این دیدار این است که در اهواز برگزار می‌شود. تراکتورسازی طرفداران زیادی دارد و درست است که تغییرات زیادی در این تیم ایجاد نشده اما تراکتورسازی همیشه تراکتور است اما هدف ما این است که 3 امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها