کد خبر : 1302869 | 19 بهمن 1394 ساعت 16:25 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

فعلا درباره لیگ بسکتبال نظر ندهیم بهتر است

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در واکنش به اتفاقات اخیر لیگ می گوید بگذارید من اظهار نظر نکنم چون به اندازه کافی مشکل دارم.

فعلا درباره لیگ بسکتبال نظر ندهیم بهتر است
به گزارش "ورزش سه"، لیگ بسکتبال ایران چند هفته ای است روزهای آرامی را در خود نمی بیند و اتفاقات آبادان و گرگان کمی به حواشی دامن زده است. مصطفی هاشمی سرمربی تیم دانشگاه آزاد در این باره می گوید:« نباید صورت مساله را پاک کرد و تقصیر را گردن تماشاگران انداخت. کسانی که دست بر آتش دارند باید پا پیش بگذارند و کمی شرایط را بهتر کنند. تماشاگرانی مثل تماشاگران گنبد با بسکتبال عشق می کنند و به سالن می آیند تا حال شان خوب شود اما واقعا شرایط مناسب در اختیار آنها قرار داده می شود و یا می توان مقصر را تماشاگران نامید؟ نه نمی شود و بزرگترها باید کاری کنند. اشخاصی هستند که سال های گذشته مصاحبه هایی می کردند که امسال کاملا نظرشان تفاوت پیدا کرده و باید همه دست در دست بدهند.»

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا عوامل بازدارنده فدراسیون توانسته موثر باشد و احکام به اندازه کافی موثر بوده است، می گوید:« بگذارید من اظهار نظر نکنم چون به اندازه کافی مشکل دارم و به این مسائل ورود نکنم بهتر است.»

دیدگاه‌ها