کد خبر : 1302877 | 19 بهمن 1394 ساعت 16:44 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش روز:

افت عجیب آمار گلزنی نیمار در لالیگا

نیمار هر چقدر در ماه های انتهایی سال 2015 در امر گلزنی مهره درخشان و برتر بارسلونا بود، در سال 2016 افت فاحشی در این زمینه داشته است.

افت عجیب آمار گلزنی نیمار در لالیگا
به گزارش "ورزش سه"، اگر به آمار گل های بارسلونا در لالیگا در دو ماه اخیر دقت کنیم، مشاهده خواهیم کرد که نیمار در این مقطع تنها دو بار موفق به گلزنی شده است. او تنها برابر بیلبائو و گرانادا در امر گلزنی توفیق داشته؛ در حالیکه پیش از آن او موفق به زدن 14 گل شده بود. نیمار هم اکنون در لالیگا 16 گله است و پشت سر سوارز، رونالدو و بنزما قرار دارد.

در بازی های فصل جاری و تا قبل از شروع سال میلادی جدید، نیمار تنها در 5 بازی از 17 دیداری که برای بارسلونا به میدان رفته بود توفیقی در گلزنی پیدا نکرد و در مابقی بازی ها او ستاره درخشان تیمش در امر گلزنی بود. در دو ماه اخیر و بخصوص در سال 2016، نیمار با وجود اینکه 450 دقیقه برای بارسا به میدان رفته تنها دو گل به ثمر رسانده است.

البته او در همین مقطع که در گلزنی ناکام بوده، موفق به ارسال 6 پاس گل شده و از این حیث آمار قابل قبولی دارد. نیمار همچنین در کوپا دل ری که بارسلونا در آستانه صعود به فینال قرار دارد، سه گل حساس برای تیمش به ثمر رسانده است.

این بدشانسی نیمار در گلزنی در دو ماه اخیر(در لالیگا) البته به ضرر بارسا تمام نشده چون مسی و سوارز به خوبی توانسته اند خلا گلزنی نیمار را پر کنند. بارسا در فصل جاری 56 گل به حریفان خود زده که از این تعداد، تنها 6 گل توسط بازیکنانی غیر از مسی، سوارز و نیمار  به ثمر رسیده است.

دیدگاه‌ها