کد خبر : 1302879 | 19 بهمن 1394 ساعت 16:51 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشان دادیم بردمان شانسی نبود

احمدی: برابر علی دایی هت‌تریک می‌کنیم

هافبک پدیده با تقدیر از تلاش هم تیمی هایش برابر تراکتورسازی این تیم را شایسته این برد دانست.

احمدی: برابر علی دایی هت‌تریک می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، کریم احمدی، هافبک دفاعی پدیده در مورد پیروزی این هفته تیمش برابر تراکتورسازی گفت: هفته قبل برابر سایپا به برتری رسیده بودیم که متاسفانه کسی ما را جدی نگرفت و شانس را در آن دخیل دانست اما با این پیروزی همه چیز را ثابت کردیم.

وی ادامه داد: پدیده بازیکنان باکیفیتی دارد که می تواند برابر هر حریفی شرایط سختی را ایجاد کند و این مساله را ما برابر استقلال و پرسپولیس هم نشان دادیم. تیمی بی ادعا هستیم که برای خودمان و اثبات توانایی های مان بازی می کنیم و خوشحالیم که با برتری برابر تراکتورسازی که یکی از قابل احترام ترین تیم های لیگ است هواداران مان را خوشحال کنیم.

احمدی در ادامه در مورد بازی هفته آینده این تیم و اینکه این شرایط می تواند ادامه داشته باشد یا خیر گفت: همانطور که گفتم بازیکنان ما برای اثبات شایستگی های شان در زمین می جنگندند و امیدوارم مشکلات مالی روی عملکردمان تاثیر نگذارد و باز هم پیش روی هواداران مان روسفید شویم. این هفته برابر صبا قرار می گیریم که در دو هفته گذشته نتایج مطلوبی نگرفته و انگیزه زیادی در این بازی دارد. اما ما نیز به دنبال هت تریک بردهای مان هستیم و باید شکست در قم را در مشهد جبران کنیم.

وی در پایان گفت: آقای دایی تیم خوبی دارد و باید کاملا مهیای این بازی شویم و به حمایت هواداران مان برای کسب سومین برد پیاپی نیاز داریم و امیدوارم اتفاق خوبی برای پدیده رخ دهد.

دیدگاه‌ها