کد خبر : 1302889 | 19 بهمن 1394 ساعت 17:17 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

توصیه ماسکرانو به نیمار در مورد تمدید قرارداد

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پاسخ روشنی نداده و همین مساله باعث بروز شایعات مختلفی در مورد جدایی احتمالی وی از جمع آبی اناری ها شده است.

توصیه ماسکرانو به نیمار در مورد تمدید قرارداد
به گزارش "ورزش سه"، صحبت از پیشنهادات نجومی دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد به نیمار است هرچند که مسئولان بارسلونا در مصاحبه های خود با اطمینان نسبت به تمدید قرارداد ستاره تیمشان صحبت می کنند.

خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسا در حاشیه معرفی یک کتاب و در پاسخ به سوالی در مورد نیمار گفت:" مساله تمدید قرارداد هم تیمی هایم یک مساله کاملا شخصی است که به خودشان ارتباط دارد و من هرگز در این زمینه دخالت نمی کنم ولی تنها چیزی که می توانم بگویم این است که نیمار در بارسلونا کاملا شاد و راحت است.
او اگر روزی قصد دارد بهترین بازیکن دنیا شود، بارسلونا ایده آل ترین باشگاه برای اوست. نیمار در بارسلونا توانست به فوتبال در اروپا خودش را وفق دهد. با این حال این یک تصمیم کاملا شخصی است و من در آن ورود نمی کنم."

ماسکرانو در مورد دلیل غیبت مسی در تمرین امروز بارسلونا گفت:" هیچ اطلاعی در مورد وضعیت مسی ندارم و مطمئنا باشگاه در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها