کد خبر : 1302919 | 19 بهمن 1394 ساعت 18:45 | 141.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک پرسپولیسی و یک استقلالی در صدر

جدول باارزش ترین بازیکنان لیگ برتر

برگزاری هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر هر چند صدرجدول را تغییر نداد و یک پرسپولیسی و یک استقلالی را در صدر نگه داشت، اما بازیکنانی را جابجا کرد و به رده های بالاتر رساند.

جدول باارزش ترین بازیکنان لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین فعلی ارزشمندترین بازیکنان لیگ بادرخشش در بازی برابر ذوب آهن جایگاه خود را در این جدول مستحکم تر کرد. ضمن آنکه بازیکنان دیگری همچون علیپور، عالیشاه، امید ابراهیمی، عنایتی با تاثیرگذاری در بازی تیم هایشان در این جدول روند صعودی داشته اند.

اول ـ مهدی طارمی؛ 16.5 امتیاز

مهاجم پرسپولیسی ها در روزی که برای این تیم گلزنی نکرد با اولین پاس گل خود در بازی های لیگ نوزدهم و همچنین کسب هفتمین پنالتی خود تاثیر بسزایی در بازی تیمش داشته است. طارمی تاکنون 11 بار درواز ه حریفان را باز کرده و با 7 پنالتی به عنوان پنالتی گیرترین بازیکن لیگ نیز محسوب می شود. بازیکنی که تنها دو بار از این پنالتی ها استفاده کرد. طارمی 11 امتیاز بابت گل ها، یک امتیاز بابت پاس گل و 4.5 امتیاز بابت پنالتی هایش دریافت کرده است.

دوم ـ سجاد شهباززاده؛ 10 امتیاز

مهاجم آبی پوشان با توجه به اینکه در بازی این هفته این تیم نتوانست درخشش داشته باشد، هنوز جایگاه خود را در بالای این جدول حفظ کرده است. شهباززاده تاکنون 5 بار دروازه حریفان را باز کرده که بابت آن 5 امتیاز دریافت کرده است، 3 امتیاز بابت 3 پاس گلی که ارسال کرده به دست آورده و 2 امتیاز هم بابت 2 پنالتی که او گرفته و تبدیل به گل شد، دریافت کرد. شهباززاده در روزی که تیمش با همتایان اهوازی خود بازی داشتند، نتوانست از شم گلزنی خود استفاده کند تا کماکان 10 امتیازی باقی بماند.

سوم ـ محمد ابراهیمی؛ 9.5 امتیاز

مهاجم باتجربه گسترش فولادی ها در بازی های لیگ پانزدهم برای فراز کمالوند و تیمش فراتر از حد انتظار ظاهر شد و با گل ها و پاس گل های خود توانسته مثمرثمر باشد. ابراهیمی تاکنون 4 گل و 4 پاس گل از خود به جای گذاشته که بابت آنها 8 امتیاز دریافت کرده است. علاوه بر اینها او 2 پنالتی نیز گرفته است که یکی از آنها تبدیل به گل شده و به همین دلیل 1.5 امتیاز و در مجموع 9.5 امتیاز دریافت کرده است.

چهارم ـ حسن بیت سعید؛ 9 امتیاز

آقای گل سابق لیگ دسته اول با وجود اینکه این روزها برای تیمش در لیگ برتر گلزنی نمی کند، اما نام خود را به عنوان دومین گلزن لیگ بر سر زبان ها انداخته است. بیت سعید که هرچند بازی یک بار شروع به گلزنی می کند، 8 بار برای استقلال خوزستان گلزنی کرده و یک بار نیز موفق به کسب پنالتی شده است. توپی که در نهایت گل شد تا این مهاجم با 9 امتیاز یکی از 3 بازیکن رده چهارم شود.

چهارم ـ جلال الدین علی محمدی؛ 9 امتیاز

یکی از برترین بازیکنان صبا و قمی ها در لیگ برتر آرام آرام پیش می آید و اگر دچار مصدومیت نشود که فعلا شده است، می تواند نام خود را به عنوان یکی از بهترین های لیگ پانزدهم ثبت کند. او تاکنون 6بار برای تیم علی دایی گلزنی کرده و 3 بار نیز با پاس گل های خود این تیم را در معرض گلزنی قرار داده است و در نهایت علی محمدی با 9 امتیاز نام خود را در لیست جدول باارزش ترین ها ثبت کرده است.

چهارم ـ محسن یوسفی؛ 9 امتیاز

هافبک باتجربه مشهدی ها به مانند دوران اوج خود در جمع استقلالی ها این روزها با لباس پدیده می درخشد. او یکی از حساس ترین گل های خود را این هفته و در کولاک تبریز برابر تراکتورسازان به ثمر رساند تا یکی از عوامل پیروزی تیمش نام بگیرد. یوسفی 5بار در لیگ پانزدهم برای پدیده گلزنی کرده و 3 بار هم برای سایر همبازیانش پاس گل ارسال کرده است. ضمن اینکه او یک پنالتی هم دریافت کرده که تبدیل به گل شده است.

شرح جدول:

بابت هر گل زده و پاس گل یک امتیاز به بازیکن مربوطه داده می شود، هر بازیکنی که موفق به کسب پنالتی شود، در صورت گل شدن توپ یک امتیاز (به مانند پاس گل) و در صورت عدم به ثمر رسیدن گل نیم امتیاز دریافت می کند.

1090764109076510907661090770 

دیدگاه‌ها