کد خبر : 1302927 | 19 بهمن 1394 ساعت 19:03 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

محمدخانی: پنالتی گل میشد پرسپولیس 4 گل میزد

ناصر محمدخانی مهاجم پرسپولیس در سالهای بعد از انقلاب درباره بازی پرسپولیس و ذوب اهن میگوید اگر پنالتی کامیابی نیا گل شده بود تیم فوتبال پرسپولیس قادر به برد با 4 گل بود!

محمدخانی: پنالتی گل میشد پرسپولیس 4 گل میزد
ناصر محمدخانی در گفتگو با "ورزش سه" میگوید :در بازی پرسپولیس وذوب آهن کمال کامیابی نیا اگر هم پنالتی خراب کرد اشکالی نداشت اما نمیدانم چرا ضربه دوم را اینطور زد.از دید من او نباید اصلا پنالتی را از بنگر میگرفت،این اتفاقات در فوتبال دنیا حل شده است وبا من بمیرم وتو بمیری نباید از دیگران پنالتی گرفت.
ناصر محمدخانی ادامه میدهد به نظر من مهدی طارمی د ر این بازی خیلی خوب کار کرد ووظیفه اش را به درستی انجام داد اما به هر حال امید عالیشاه نباید آنقدر بی مسئولیت اجازه سانتر توپ را میداد وهمین سانتر باعث ناکامی تیم شد.
ناصر محمدخانی ادامه میدهد:من در تمام عمر فوتبالم 25 پنالتی در جریان بازی زده ام که تنها یکی از این 25 پنالتی به دیرک برخورد کرده وبقیه گل شده است البته در همان بازی سال 63 برابر دریانوردان که پنالتی خراب کردم 4 گل زده بودم.
ناصر محمدخانی در جواب تقصیرات کامیابی نیا میگوید :اگر بگویم او عامل باخت بوده روحیه این بچه پایین می آید حداقل به خاطر بازی خوب هفته قبلش میتوان از اشتباهاتش در این بازی گذشت!

دیدگاه‌ها