کد خبر : 1302937 | 19 بهمن 1394 ساعت 19:27 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های الجیش را بهتر بشناسید

نفت تهران برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کاری دشوار در پیش دارد.

ستاره های الجیش را بهتر بشناسید
به گزارش ورزش سه، حریف فردای نفت ـ الجیش تیم دوم لیگ ستارگان قطر با 3 بازیکن برزیلی، یک بازیکن مراکشی، یک بازیکن تونسی و 5 بازیکن دو ملیتی به مصاف شاگردان منصوریان خواهد آمد. لوکاس مندس(مدافع)، واگنر ریبریو(هافبک)، رومارینیو(مهاجم) 3 برزیلی این تیم هستند که سابقه بازی در تیم های بزرگی را دارند.
رومارینیو در تیم کورینتیانس بازی کرده و 31 گل برای این تیم بزرگ برزیلی به ثمر رسانده است، لوکاس مندس 2 فصل بازیکن فیکس تیم فرانسوی مارسی بوده و واگنر ریبریو در تیم هایی مثل پانیونیوس و الاهلی قطر بازی کرده است.
دیگر ستاره خارجی این تیم سردار رشیدوف ازبکستانی است که سال گذشته با تیم بنیادکار گلی تماشایی را وارد دروازه پرسپولیس کرد. او که در این فصل 9 گل برای الجیش به ثمر رسانده از آماده ترین بازیکن تیمش محسوب می شود.
عبدالرزاق حمدالله بازیکن مراکشی دیگر بازیکن خارجی این تیم و محمد مدودنانی از تونس فهرست خارجی های الجیش را تکمیل می کند. در بین بازیکنان الجیش وسام رزاق با 111 بازی در تیم ملی قطر جزو ستون های تیم است. ماجد محمد با 57 بازی ملی و عبدالقادر الیاس با 15 بازی ملی و عبدالرحمان ابوبکر با 2 بازی ملی دیگر ملی پوشان این تیم پرستاره هستند.
به این جمع باید بازیکنان قطری الاصل ملی پوشی مثل محمد السید، علی سناد و مراد ناجی را اضافه کرد که سابقه دعوت به تیم بزرگسالان قطر را دارند.
سرمربی تیم الجیش هم صبری لاموشی معروف است که جزو معروف ترین بازیکنان فرانسه در دهه 90 به شمار می آید و سابقه بازی در تیم هایی مثل اوسر، موناکو، پارما، اینتر و مارسی را دارد. او پیش از هدایت الجیش سرمربی تیم ملی ساحل عاج بوده است.
تیم الجیش که تیم ارتش قطر به حساب می آید در سال 2013 با تراکتورسازی همگروه بود که در تبریز با نتیجه 4 ـ 2 این تیم را شکست داد. مسابقه ای که همچنان در ذهن فوتبالیست های ایرانی باقی مانده است. این تیم قطر در فصل 2013 ـ 2012 قهرمان لیگ ستارگان قطر شده است.

دیدگاه‌ها