کد خبر : 1302939 | 19 بهمن 1394 ساعت 19:30 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده: چگونه استقلال را متوقف کردیم

بختیاری زاده می گوید در بازی رفت با استقلال تهران نیز داد زدم و گفتند که داور را 4 جلسه محروم کرده اند، اگر 40 جلسه هم محروم می کردند سودی به حال من نداشت.

بختیاری زاده: چگونه استقلال را متوقف کردیم
به گزارش"ورزش سه"، سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال اهواز درباره امتیاز با ارزش تیمش برابراستقلال تهران گفت: ما در برابر استقلال تهران بسیار خوب بودیم و حتی بعضی اطرافیان من ترس و وحشت را داشتند که بازی را آنجا بدببازیم اما من می دانستم آبرومند بازی خواهیم کرد، دیدید که در این بازی توانستیم گل برتری را بزنیم اما داور آن را به اشتباه اعلام نکرد.
وی در ادامه گفت: من این شانس را داشتم تا بتوانم تفکرات آقای مظلومی را آنالیز کنم اما آقای مظلومی و آقای صالح که من از آنالیزهای ایشان دربازی های اروپایی لذت می برم، این شانس را نداستند تا تیم جوان مارا آنالیز کنند. با این وجود من مصاحبه های آقای مظلومی را در این چندمدت خواندم و ایشان گفته بودند بازی کردن جلوی تیم جوان ما سخت خواهد بود. تیم ما در این بازی شجاعانه بازی کرد و ما در این بازی به استقلال فرصت دادیم تا به میانه زمین برسد ، خط دفاعش را جلو بکشد و از فضای پشت خط دفاعی اش استفاده کامل را کردیم، موقعیت خلق کردیم و گل زدیم.
سرمربی استقلال اهواز درباره اشتباه داوری گفت: من در بازی رفت با استقلال تهران نیز داد زدم و گفتند که داور را 4 جلسه محروم کرده اند، اگر 40 جلسه هم محروم می کردند سودی به حال من نداشت به جز اینکه 9 هفته سیاوش را از لیگ برتر دور کردند. زاویه دید داوران برای تیم ما ضعیف می شود و البته برای تیم های دیگر خوب عمل می کند. ما در دقیقه 3 بازی با سیاه جامگان یک پنالتی به نفع مان گرفته نشد و البته گل تیم ملوان نیز به اشتباه سالم اعلام شد، همان گلی که کارشناس برنامه 90 آن را درست اعلام کرد و من آن برنامه را یک برنامه طنز خواندم، اما بازی با استقلال که رسانه ها و دوربین های تلویزیونی این بازی را به خوبی دیدند.
بختیاری زاده همچنین گفت: بعد از بازی تیممان برابر استقلال خداراشکر مردم شریف خوزستان با پیام هایی که به من دادند اعلام امیدواری کردند و من هم به تیمم امیدوارم، تیم ما هدف دارد و برای هدفمان خواهیم جنگید، البته اگر زاویه دید داوران برای تیم ما عوض شود.
وی درباره خبر ممنوع المصاحبه شدن بازیکنانش گفت : من ازاصحاب رسانه تشکر می کنم و انتظار دارم که مارا در این شرایط درک کنند، با توجه به بازی دیروز و البته بازی مهمی که با ذوب آهن داریم گفتم برای تمرکز و آرامش بیش تر مصاحبه نکنند و بعد از بازی با هر رسانه ای که دلشان خواست حرف بزنند. البته این را در انتها بگویم که اگر داور گل دقیقه اخر مارا اعلام می کرد می توانستیم به صدرنشینی تیم استقلال خوزستان هم کمک فراوانی کرده باشیم اما متاسفانه اینگونه نشد.

دیدگاه‌ها