کد خبر : 1302940 | 19 بهمن 1394 ساعت 19:31 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

تبریزی: کمال هند نمی کرد، توپ گل بود

مرتضی تبریزی با گل تساوی بخش و حیاتی که در ثانیه های پایانی بازی با پرسپولیس برای ذوب آهن به ثمر رساند نقش فرشته نجات تیمش را ایفا کرد.

تبریزی: کمال هند نمی کرد، توپ گل بود
تبریزی در مورد کسب تساوی 2 ـ 2 مقابل پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی بود به نظر من پرسپولیس جزو 3 تیم برتر لیگ است، هم خوب بازی می کند، هم بازیکنان خوبی دارد اما زمانی که پنالتی آنها تبدیل به گل نشد تیم ما روحیه گرفت و ما فکر کردیم که می توانیم بازی را مساوی کنیم یا ببریم. فشار آوردیم که گل مساوی را بزنیم و از باخت خانگی فرار کنیم.
او در مورد گل تساوی که خودش به ثمر رساند ادامه داد: من تلاش می کنم گل بزنم تا الان 6 گل در لیگ برتر و 2 گل در جام حذفی زده ام ولی گل زدن به استقلال و پرسپولیس لذت خاص خودش را دارد من تلاش می کنم گل بزنم اما بیشتر سعی می کنم مثمرثمر باشم.
هافبک ـ مهاجم سبزپوشان اصفهان که در دیدار با استقلال هم بهترین بازیکن زمین انتخاب شد در این باره ادامه می دهد: در بازی با استقلال خیلی خوب بودم و نظر مربیان هم همین بود، امیدوارم بتوانم از این به بعد هم کمک کنم. خوشحال می شوم که بتوانم روند خوبم را ادامه دهم.
بازیکن ذوب آهن در مورد اینکه از استقلال و پرسپولیس 2 امتیاز کسب کرده اند می گوید: با دو تا از تیم های خوب و پرطرفدار لیگ پشت سر هم بازی کردیم. در بازی با استقلال می توانستیم برنده باشیم. پرسپولیس هم در خیلی از دقایق ما را اذیت کرد ولی باز هم می توانستیم ببریم.
وی در مورد اینکه پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد درست بود یا خیر گفت: بله چون زمانی که ضربه را زدن کمال دستش را بالا آورد و توپ را گرفت و اگر آن را کار را نمی کرد به احتمال خیلی زیاد آن صحنه گل بود.
این بازیکن در مورد اینکه باتوجه به اینکه حریفانشان در بالای جدول نتایج خوبی نگرفتند و دو بازی استقلال و پرسپولیس فرصت مناسبی برایشان بود تا رتبه شان را در جدول ارتقا دهند اینگونه توضیح می دهد: شرایط به نوعی پیش رفت که حریفان ما هم مساوی کردند و اتفاق خاصی نیافتد ولی این را در نظر بگیرید که ما با دو تا از تیم های خوب لیگ مساوی کردیم.
تبریزی در پایان در مورد دیدار هفته آینده با استقلال اهواز افزود: در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است. بازی های لیگ بسیار فشرده شده، استقلال اهواز هم دارد خیلی خوب بازی می کند و ما باید آنها را در خانه شان شکست بدهیم.

دیدگاه‌ها