کد خبر : 1302942 | 19 بهمن 1394 ساعت 19:34 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

افشارزاده: بعداً صحبت می‌کنم!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره عملکرد ضعیف بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در دیدار روز گذشته مقابل یک تیم قعر جدولی گفت: درباره عملکرد بازیکنان استقلال در دیدار روز گذشته بعداً صحبت می‌کنم!

افشارزاده: بعداً صحبت می‌کنم!
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بهرام افشارزاده با اشاره به تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر اصفهان اظهار داشت: به مردم اصفهان، استاندار تبریک می‌گویم که با این علاقه‌مندی در حال انجام وظیفه در این حوزه است. فولاد مبارکه و وزارت ورزش و جوانان نیز در این حوزه تلاش‌های بسیاری را صورت داده و عملکرد خوبی انجام داد.

وی افزود: مسئولان به قول و قرار خود عمل کردند و این ورزشگاه در خرداد سال آینده و بدون شک برای فصل آینده این ورزشگاه به بار می‌نشیند و یک کار استثنایی برای مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره بازی روز گذشته استقلال مقابل استقلال اهواز و عملکرد ضعیف بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه مقابل یک تیم قعر جدولی، از پاسخگویی طفره رفت و با خنده گفت: شما حالتان خوب است؟

وی درباره اینکه آیا بازیکنان به خاطر این نتایج جریمه می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: شما حالتان خوب است؟ چه کار می‌کنید؟!

اصرارهای خبرنگار تسنیم برای دریافت پاسخ از مدیرعامل استقلال بی‌نتیجه ماند و وی در نهایت درباره اینکه چرا در این زمینه صحبتی نمی‌کند، اضافه کرد: نظر خود در این زمینه را بعداً در یک رسانه اعلام خواهم کرد و فعلا درباره آن صحبت نخواهم کرد.

دیدگاه‌ها