کد خبر : 1302953 | 19 بهمن 1394 ساعت 20:28 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید‌مهاجم‌سابق‌یوونتوس‌ازایگواین‌ودیبالا

مهاجم سابق باشگاه یوونتوس دو ستاره آرژانتینی یوونتوس و ناپولی را مهم ترین بازیکنان در جدال هفته آینده این دو تیم می داند.

تمجید‌مهاجم‌سابق‌یوونتوس‌ازایگواین‌ودیبالا
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و ناپولی هفته آینده در جدالی حساس و سرنوشت ساز در یوونتوس استادیوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فابریتسیو راوانلی، مهاجم سابق باشگاه یوونتوس، که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را نیز با این تیم در کارنامه دارد، پیرامون این دیدار و همچنین ستاره های احتمالی آن صحبت کرده است.

راوانلی گفت:" ایگواین و دیبالا ستاره های دیدار یوونتوس و ناپولی خواهند بود. ایگواین در محوطه جریمه فوق العاده کشنده و خطرناک است. او مهاجم خاصی است که به خوبی جاگیری در فضاهای مختلف را می داند و چارچوب دروازه را نیز به خوبی می شناسد. ایگواین از لحاظ فیزیکی فوق العاده است و رابطه خوبی نیز با هم تیمی هایش در جریان بازی برقرار می کند. او در دیدار هفته آینده می تواند خطری جدی برای بوفون باشد."

راوانلی در ادامه به تمجید از پائولو دیبالا، بازیکن آرژانتینی یوونتوس پرداخته است:" دیبالا مرا در بخش اول فصل جاری بسیار شگفت زده کرده است. من می دانستم که او بازیکن خوبی است اما از اینکه بتواند چنین نقش تاثیرگذاری در تیم داشته باشد، مطمئن نبودم و به آن باور نداشتم. او قدرت دریبلینگ فوق العاده بالایی دارد و در دادن پاس گل به هم تیمی های نیز بسیار توانا است. دیبالا فوتبالیست کاملی است که هنوز جای پیشرفت بسیاری نیز دارد."

دیدگاه‌ها