کد خبر : 1302955 | 19 بهمن 1394 ساعت 20:43 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

نظر کلوپ در مورد افزایش قیمت بلیت آنفیلد

سرمربی لیورپول برای اولین بار طی چند روز گذشته پیرامون مشکل افزایش قیمت بلیت های بازی های لیورپول در فصل آینده صحبت کرده است.

نظر کلوپ در مورد افزایش قیمت بلیت آنفیلد
به گزارش "ورزش سه"، افزایش خیره کننده قیمت بلیت های دیدارهای لیورپول در آنفیلد برای فصل آینده، موجی از اعتراضات گسترده را میان هواداران این تیم به راه انداخته است. اعتراضاتی که در نهایت باعث شد تا نزدیک به 10 هزار هوادار حاضر در آنفیلد، 13 دقیقه دیدار شنبه این تیم مقابل ساندرلند را زودتر درآنفیلد ترک کنند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار شنبه مقابل ساندرلند به علت بیماری آپاندیس حاضر نبود، برای اولین بار پیرامون این مسئله به صحبت پرداخته است.

کلوپ گفت:" صادقانه می گویم صحبت پیرامون این مسئله برای من به هیچ عنوان ساده نیست. این مشکل را شنیدم اما در طول هفته گذشته کارهای زیادی برای انجام دادن داشته ام. اما اکنون می دانم که این مسئله، به من نیز مربوط می شود.
با این حال هر اظهار نظری که در این مورد داشته باشم، می تواند شرایط را پیچیده تر کند چرا که ابتدا به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارم. علی رغم تمام این مسائل به خوبی می دانم که مجموعه باشگاه در تلاش است تا راه حلی مناسب برای این مشکل پیدا کند.ترک کردن استادیوم توسط هواداران پیش از پایان بازی، مسئله ای نیست که مورد علاقه ما باشد. این تنها چیزی است که من در حال حاضر می توانم به صراحت آن را بیان کنم."

گروه های هواداری مختلف لیورپول قصد دارند در صورت حل نشدن این مشکل، ترک استادیوم توسط جایگاه موسوم به KOP را در ادامه دیدارهای خانگی تیم در آنفیلد، همچنان در دستور کار داشته باشند.

دیدگاه‌ها