کد خبر : 1302956 | 19 بهمن 1394 ساعت 20:58 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

چزاره پراندلی:

ناپولی‌باپیروزی‌بریووه،مدعی‌اصلی‌قهرمانی‌است

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا پیرامون جدال حساس هفته آینده یوونتوس و ناپولی صحبت کرده است.

ناپولی‌باپیروزی‌بریووه،مدعی‌اصلی‌قهرمانی‌است
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و ناپولی هفته آینده جدالی نفس گیر بر سر تصاحب جایگاه نخست جدول رده بندی رقابت های سری آ در تورین خواهند داشت. چزاره پراندلی، سرمربی سابق تیم فیورنتینا و تیم ملی ایتالیا، پیرامون این دیدار حساس به صحبت پرداخته است.

پراندلی گفت:" هفته آینده بازی را شاهد خواهیم بود که می تواند جذابیت های بسیار زیادی داشته باشد. هر دو تیم در بهترین شرایط خود از لحاظ فیزیکی قرار دارند و جدالی کاملا تن به تن خواهند داشت که در آن هر اتفاقی می تواند رخ دهد. تصور نمی کنم که دیدار دو تیم جنگ تاکتیکی خاص و مشخصی داشته باشد. با این حال مهم ترین پارامتر این دیدار می تواند بازیکنان کناری ناپولی، یعنی اینسینیه و کایخون باشند. دو بازیکنی که توانایی نفوذ و بخشیدن برتری عددی به ناپولی را در فاز تهاجمی به خوبی دارا هستند."

پراندلی در ادامه از شانس قهرمانی دو تیم در رقابت های فصل جاری سری آ صحبت کرده است:" اگر ناپولی بتواند یوونتوس را در یوونتوس استادیوم شکست دهد، آن گاه به طور جدی می توان گفت که آن ها مدعی قهرمانی هستند. با این حال هر گونه پیش بینی در چنین شرایطی بسیار دشوار است."

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در خاتمه به تمجید از کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی پرداخته است:" نمی توانم بدون یاد کردن از رانیری صحبت های خود را به پایان برسانم. مردی که اگر بتواند با لستر عنوان قهرمانی لیگ برتر را تصاحب کند، حادثه ای تاریخی خلق کرده است."

دیدگاه‌ها