کد خبر : 1302962 | 19 بهمن 1394 ساعت 21:58 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا:قهرمانی‌درCLمی‌تواندفصل‌چلسی‌رانجات‌دهد

دروازه بان بلژیکی چلسی معتقد است که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یا جام حذفی می تواند فصل جاری را برای این تیم به خوبی به اتمام برساند.

کورتوا:قهرمانی‌درCLمی‌تواندفصل‌چلسی‌رانجات‌دهد
به گزارش "ورزش سه"، چلسی عملا از رقابت های لیگ برتر انگلیس قطع امید کرده  و تمامی توان خود را معطوف به لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی خواهد کرد. تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی چلسی نیز معتقد است که این تیم می تواند با قهرمانی در یکی از دو جام یاد شده، فصل جاری را به خوبی به اتمام برساند.

کورتوا گفت:" پس از بازی مقابل نیوکاسل ما دو بازی بسیار مهم مقابل دو تیم خوب در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی پیش رو داریم. باید تمام تلاش خود را در این دو دیدار مقابل پی اس جی و منچسترسیتی به کار گیریم، زیرا رسیدن به حداقل یک فینال در دو جام یاد شده و کسب عنوان قهرمانی، تنها راه نجات ما در فصل جاری است."

او در ادامه پیرامون جدال تکراری تیمش مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است:" اعتماد به نفس خوبی داریم تا راهی پاریس شویم و مقابل این تیم به پیروزی برسیم. بازی دشواری خواهد بود همان طور که فصل گذشته بازی دشواری مقابل این تیم داشتیم. می خواهیم تا نتیجه ای خوب در پاریس کسب کنیم و کار را در استموردبریج به اتمام برسانیم."

دیدگاه‌ها