کد خبر : 1302965 | 19 بهمن 1394 ساعت 22:29 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

آزپلیکوئنا:کیفیت جان تری به خوبی همیشه است

مدافع اسپانیایی چلسی به تمجید از کاپیتان تیمش، جان تری پرداخته است و تاکید می کند که از آینده او در باشگاه بی خبر است.

آزپلیکوئنا:کیفیت جان تری به خوبی همیشه است
به گزارش "ورزش سه"، آینده جان تری، کاپیتان چلسی، همچنان در هاله از ابهام قرار دارد و دو طرف ماجرا  از ارائه توضیحاتی شفاف در این زمینه خودداری می کنند. سزار آزپلیکوئنا، مدافع راست اسپانیایی چلسی به تمجید از جان تری پرداخته و می گوید که کیفیت این مدافع نسبت به گذشته افت نکرده است.

آزپلیکوئتا گفت:" مسئله تری، مسئله ای میان او و باشگاه است و من نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. از زمانی که به چلسی پیوستم، چیزهای زیادی از تری یاد گرفته ام. من در بیشتر مواقع در سمت چپ کنار او بازی می کردم و در تمرینات نیز چنین وضعیتی داشتم. از دید من تغییری در کیفیت او به وجود نیامده است و تری همچون همیشه تمام تلاش خود را برای تیم در زمین مسابقه انجام می دهد."

آزپلیکوئتا در ادامه پیرامون مصدومیت شدید کورت زوما، دیگر مدافع چلسی نیز در دیدار مقابل منچستریونایتد صحبت کرده است:" زوما حین فرود به زمین دچار آسیب دیدگی شد هر چند من صحنه را به طور زنده ندیدم. امیدوار هستم تا هر چه زودتر بتواند به ترکیب تیم بازگردد. زوما بازیکن جوانی است اما عملکرد خوبی در تیم داشته است. او در سال دوم حضور خود در چلسی قرار دارد و بازی به بازی پیشرفت کرده است."

دیدگاه‌ها