کد خبر : 1302995 | 19 بهمن 1394 ساعت 23:30 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

وایدن‌فلر:به عشق دورتموند بیدار می‌شوم

دروازه‌بان دورتموند به رغم نیمکت‌نشین شدنش در فصل جاری اذعان کرد از بودنش در این تیم لذت می‌برد.

وایدن‌فلر:به عشق دورتموند بیدار می‌شوم
به گزارش "ورزش سه"، اگر چه رومان وایدن‌فلر از ابتدای فصل جاری نیمکت‌نشین شده و پیراهن شماره یک دورتموند و جایگاه ثابتش درون دروازه این تیم را بعد از سال‌ها به یک تازه‌وارد واگذار کرده است، از این شرایط نه تنها شکایتی ندارد، بلکه به تازگی قراردادش با زردپوشان را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
او درمورد علت این تصمیمش به مجله "کیکر" گفت:" من بیش از اندازه از فوتبال لذت می‌برم و هر روز با علاقه و اشتیاق در تمرین حاضر می‌شوم. از اینکه می‌توانم یک سال دیگر هم شور و حال و احساس حاکم در فضای دورتموند را تجربه کنم قدردانم. این موضوع ارزشش را دارد که هر روز صبح به خاطرش زود بیدار شوی."
او به رغم اینکه توماس توخل از زمان آمدنش به کادر فنی بروسیا رومان بورکی را به او ترجیح می‌دهد، درمورد این مربی با احترام صحبت کرد و گفت:" از ترقی و رشدی که دورتموند در این فصل داشته راضی و خوشحالم. پس از آنکه فصل قبل یک بحران عجیب را تجربه کردیم، توخل در فصل جاری رویکردهای صحیح را در زمینه انعطاف‌پذیری تیم، تاکتیک و پاس‌کاری پیدا کرد. من خوشحالم که مثل قبل جزئی از این تیم هستم.
درست است که دلم می‌خواست در همه بازی‌ها به میدان بروم اما مایلم حالا که شماره دو به حساب می‌آیم هم رفتار وفادارانه‌ای در قبال تیمم داشته باشم و در مسیر دورتموند همراه خوبی باشم."

دیدگاه‌ها