کد خبر : 1303002 | 20 بهمن 1394 ساعت 08:51 | 58.6K بازدید | 8 دیدگاه

کار در پرسپولیس آسان نیست

فکر نمی‌کردم برانکو اینقدر خوب باشد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: راستش را بخواهید من می‌دانستم برانکو مربی خوبی است ولی فکر نمی‌کردم اینقدر کاربلد و با دانش باشد.

فکر نمی‌کردم برانکو اینقدر خوب باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رضا وطنخواه با اشاره به نتایجی که پرسپولیس در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کسب کرده است گفت: طبیعی است که الان بسیاری فشار بیاورند که چرا پرسپولیس دو بازی قبل، بویژه بازی با ذوب آهن را نبرده است ولی باید بگویم من شخصا فکر نمی‌کردم برانکو اینقدر مربی خوب و کاربلدی باشد.

وی ادامه داد: کار در جای پراسترسی مثل پرسپولیس آسان نیست و اینکه برانکو با این جوان‌های تازه وارد فوتبال توانسته است چنین تیمی بسازد، جای تقدیر و تأمل دارد. این تیم خیلی خوب است که همه انتظار دارند در بازی با ذوب آهن که خودش مدعی قهرمانی است و در خانه آنها بود، به پیروزی برسد.

این پیشکسوت پرسپولیس که سابقه مربیگری در تیم سرخپوش پایتخت را نیز دارد گفت: پرسپولیس در بازی با سپاهان عالی بود و کار آسانی نیست که دوبار عقب بیفتید و به بازی برگردید. در اصفهان هم یک امتیاز خوب بود.

وطنخواه خاطرنشان کرد: من امیدوارم این تیم قهرمان شود. یعنی برای فوتبال ایران جای افسوس خواهد بود که چنین تیمی به قهرمانی نرسد اما اگر قهرمان هم نشوند، این تیم برای چند سال در رده‌های اول و دوم خواهد بود. آنها ما را یاد دوران بازی خودمان می‌اندازند که همه از فوتبال پرسپولیس لذت می‌بردند.

دیدگاه‌ها