کد خبر : 1303010 | 20 بهمن 1394 ساعت 09:17 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

در جام مدوید هم حضور خواهم یافت

قاسمی: خوشحالم طلسم نقره‌هایم شکست

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: در مسابقات جام مدوید حضور خواهم داشت تا بار دیگر با تدبیر کادر فنی محک بخورم.

قاسمی: خوشحالم طلسم نقره‌هایم شکست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کمیل قاسمی در خصوص حضورش در مسابقات فرانسه و کسب مدال طلا سنگین وزن اظهار داشت: مسابقات بسیار خوبی بود و در سنگین وزن نفرات خوبی حضور داشتند.

وی افزود: دلاگنف آمریکایی را بار دیگر شکست دادم و از این موضوع خوشحال هستم. حریف مجارستانی نیز خوب بودو در فینال نیز با حریف قلدری سرشاخ شدم که به راحتی شکستش دادم.

دارنده مدال برنز المپیک لندن خاطرنشان کرد: آنچه که می‌خواستم نشد و برنامه‌ای که کادر فنی داده بود را نتوانستم به صورت کامل پیاده کنم اما خدا را شکر حرکتم رو به جلو بود.

قاسمی در خصوص اینکه بالاخره طلسم نقره‌هایت شکست و طلایی شدید، عنوان کرد: در مسابقات سال گذشته آسیایی در قزاقستان توانستم طلا بگیرم و بعد از آن طلسم شده بودم و خوشحال هستم که این طلسم شکست.

وی ادامه داد: باید این روند ادامه‌دار باشد و در مسابقات مدوید نیز حضور خواهم داشت تا بار دیگر با تدبیر کادر فنی محک بخورم.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: در خصوص کسب سهمیه المپیک اگر کادرفنی صلاح بداند راهی مسابقات خواهم شد و تمرینات را دنبال می‌کنم تا خیال کادر فنی را در وزن آخر برای کسب سهمیه راحت کنم.

دیدگاه‌ها