کد خبر : 1303012 | 20 بهمن 1394 ساعت 09:28 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

کشاورز: شرایط تیم ملی فوتسال خوب است

کاپیتان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران گفت: شرایط تیم ملی خیلی خوب است.

کشاورز: شرایط تیم ملی فوتسال خوب است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، «محمد کشاورز» کاپیتان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران شب گذشته و پس از اتمام اولین تمرین تیم ملی فوتسال گفت: امروز تمرین خوبی برگزار شد، اولین جلسه تمرین ما بود. به هر حال بچه‌ها با توجه به خستگی سفر تمرین قابل قبولی را انجام دادند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با ادامه تمرین‌ها برای اولین بازی در این جام که با تیم اردن است، آماده می‌شویم.

وی تاکید کرد: بازی‌های رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا خیلی سخت است، در این مسابقات تیم‌های قدرتمندی مانند تیم ژاپن و تایلند حضور دارند.

کشاورز اظهار داشت: بچه‌های تیم آماده و مصمم هستند تا در این دوره مقام قهرمانی را از آن خود کنند.

وی با اشاره به قهرمانی آسیا در سال 2010 میلادی در تاشکند گفت: خاطرات خوبی از ازبکستان داریم و امیدوارم امسال نیز با دعای خیر مردم عزیز کشورمان این قهرمانی را تکرار کنیم و پرچم ایران را بالا ببریم.

تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران اولین بازی خود را روز چهارشنبه 10 فوریه (21 بهمن) ساعت 19 به وقت تاشکند در ورزشگاه «یونیورسال» با تیم فوتسال اردن برگزار می‌کند.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ 21 بهمن تا 2 اسفندماه سال 1394 (از تاریخ 10 تا 21 فوریه سال 2016 میلادی) با حضور 16 تیم در ورزشگاههای «ازبکستان» و «یونیورسال» واقع در منطقه «یونس آباد» شهر تاشکند برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها