کد خبر : 1303035 | 20 بهمن 1394 ساعت 11:41 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوئه ماها: فولادی‌ها با قلب بزرگ من را پذیرفتند

کوئه ماها از فوتبال، مردم، لیگ ایران و حتی کارلوس کی روش با ما سخن گفت.

کوئه ماها: فولادی‌ها با قلب بزرگ من را پذیرفتند
دورژ کوئه ماها مهاجم سابق فرانکفورت و بازیکن جدید فولاد خوزستان در گفتگو با ورزش سه چنین گفت:

بازی برابر سپاهان چطور بود؟

سپاهان یکی از تیم‌هایی خوب ایران می‌باشد ما میدانسنیم بازی اسانی نداریم ولی ما خواسته‌ای مربی و تفکرات او را توانستیم تا حدود زیادی به اجرا به گذاریم و موفق به برد حریف قدرتمند خود بشویم و از این موضوع خیلی خوشحالم که توانستیم در دومین حضورم در فولاد باز هم به پیروزی برسیم.

تیم فولاد را چگونه تیمی می‌بینید؟

تیمی خوب، منسجم با بازیکنان و مربی خوب من میدانم که در نیم فصل اول فولاد دچار بدشانسی شده ولی الان روند رو به رشدی داریم و حتماً در انتهایی فصل به رتبه‌هایی بالاتر می‌رسیم در فولاد بازیکنان خوبی وجود دارد بازیکنانی با قلب بزرگ که خیلی زود من را پذیرفتند و من از این موضوع خیلی خوشحالم.

حمایت هواداران و حضور آنها را چطور دیدید؟

ما در بازی با سپاهان با حضور هواداران ١٢ نفر بودیم آنها شگفت انگیز بودند و به ما قدرت بیشتری می‌دادند آنها تا آخرین دقیقه ما را تشویق می‌کردند ولی من فیلم و عکسهایی دیدم که این ورزشگاه پر از تماشگر بوده و دوست دارم با بازی خوب ما  صحنه و شگفتی را با چشمم ببینم.

شما در نیم فصل اول قرار شد به فولاد اضافه شوید در این مورد توضیح می‌دهید؟

بله من نیم فصل اول به ایران آمدم و با مدیر عامل و سر مربی تیم صحبت کردم و به توافق رسیدیم ولی کارت ITC من صادر نشد و خیلی ناراحت شدم که نتوانستم ان زمان به این باشگاه بپیوندم ولی الان خوشحالم که توانستم در ایران و در فولاد بازی بکنم

لیگ ایران را چطور دیدید؟

فوتبال ایران یک لیگ با کیفیت است و من قبل از آمدنم به ایران این را می‌دانستم و میدانم که قبل از من بازیکنان بزرگی در لیگ ایران بازی کردند و همچنین بازیکنان بزرگی از ایران در لیگهایی بزرگ اروپا حضور داشتند.

مردم ایران را چگونه مردمی دیدید؟

آنها مردمی با فرهنگ و مهربان هستند چه در ورزشگاه چه در بیرون هر جا من را می‌بینند به من اظهار لطف می‌کنند واقعاً احساس خوبی دارم که به فولاد پیوستم و احساس آرامش و امنیت می‌کنم من قبل از آمدنم به ایران با ماتیاس چاگو و مساریچ از این مطلع شده بودم.

نظرتان در مورد تیم ملی ایران و سرمربی این تیم چیست؟

قبلاً هم گفتم ایران بازیکنان خوبی دارد که در لیگهایی جهانی بازی کردند و سرمربی این تیم را که همه می‌شناسند و می‌دانند که در منچستر یونایتد و رئال مادرید و تیم ملی پرتغال سابقه مربی گری دارد بی شک او یک مربی بزرگ است اگر غیر از این بوده که سرمربی تیم ملی ایران نمی‌شد.

گفتگو: رضا دبیری

دیدگاه‌ها