کد خبر : 1303053 | 20 بهمن 1394 ساعت 12:41 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی‌های اشتباه و پنالتی‌ها برباد رفته و گل تیم قعرنشین

هفته نوزدهم لیگ برتر؛ همراه با فجایع داوری

هفته نوزدهم لیگ برتر را با توجه به شرایط داوری، می‌توان روز فاجعه باری برای آنها دانست.

هفته نوزدهم لیگ برتر؛ همراه با فجایع داوری
به گزارش "ورزش سه"، هفته‌ای که گذشت هفته اشتباهات داوری بود و تیم‌ها از این مساله به شدت متضرر شدند.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به اشتباهات داوری هفته نوزدهم لیگ برتر:
ملوان 0 – 0 نفت تهران
* در مورد صحنه مشکوک درون محوطه جریمه نفت اعلام کرد برخورد توپ به دست مدافع زردپوشان می‌توانست یک پنالتی نصیب ملوان کند و در یک صحنه دیگر نیز خطای عزت کرامت می‌توانست با کارت قرمز داور مواجه شود.
تراکتورسازی 1 – 2 پدیده
* برخورد توپ به دست مدافع پدیده می‌توانست یک ضربه پنالتی در همان ابتدای بازی نصیب شاگردان قلعه نویی کند و پنالتی پدیده نیز صحیح نبود و برخورد توپ با دست مدافع پدیده از سوی داور اشتباه پنالتی اعلام شد. کرنر منجر به گل پدیده هم اشتباه از سوی کمک داور اعلام شد تا داور این بازی با اشتباهات خود نتیجه بازی را رقم بزند.
ذوب 2 - 2 پرسپولیس
* در دقیقه 34 این بازی داور می‌توانست هادی محمدی، مدافع ذوب را از زمین اخراج کند. مهدی طارمی در صحنه دریافت پنالتی در آفساید قرار داشت و داور به اشتباه پنالتی پرسپولیس را اعلام کرد. رشید مظاهری در صحنه پنالتی البته جلو آمده بود و داور باید آن را تکرار اعلام کند. البته پنالتی کمال کامیابی نیا نیز در محوطه جریمه پرسپولیس به درستی اعلام شد. داور می‌توانست یک ضربه پنالتی نیز برای پرسپولیس بگیرد که در نزدیکی داور و دور از چشمان او قرار گرفت و سرخپوشان در دقایق پایانی یک پنالتی را از دست دادند.
استقلال 1 – 1 استقلال اهواز
* برخورد حنیف عمران زاده در میانه زمین روی خضیراوی می‌توانست یک کارت زرد برای مدافع استقلال به ارمغان بیاورد. صحنه بحث برانگیز این بازی  که توپ از خط دروازه طالب لو گذشته بود و گل سه امتیازی استقلال اهواز به باد رفت.
فولاد خوزستان 1 – 0 سپاهان
* خطایی که از سوی عقیلی روی سلیمی اعلام شد اشتباه بود و این مساله باعث شد تا پریرا نتواند گل سپاهان را به ثمر برساند. داور می‌توانست در یک صحنه خطای رحمان احمدی روی فشنگچی را با اعلام پنالتی به سود فولادی‌ها جریمه کند و حبیب گردانی به دلیل خطای شدید روی بازیکن فولاد باید از زمین اخراج می‌شد.

دیدگاه‌ها