کد خبر : 1303065 | 20 بهمن 1394 ساعت 12:55 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

واردی: هر روز گذشته ام را به خودم یادآوری میکنم

جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی عنوان کرد که هر روز خودش را نیشگون می‌گیرد که گذشته اش را به خاطر بیاورد و به تلاش ادامه دهد.

واردی: هر روز گذشته ام را به خودم یادآوری میکنم
به گزارش "ورزش سه"، واردی در حال حاضر با 18 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته و به تیمش کمک کرده که صدرنشین لیگ باشد.روباه‌ها موفق شدند منچسترسیتی را شکست دهند تا جایگاه خود در صدر جدول را تحکیم بخشیده و قدم محکمی به سوی قهرمانی بردارند.
واردی در این رابطه گفت:" هر روز خودم را نیشگون می‌گیرم ولی واقعا تلاش زیادی کرده ام که به این جایگاه برسم. فوتبال بازی کردن و کار کردن در تمام طول روز کار خیلی سختی بود ولی باید کارم را در اولویت قرار می‌دادم تا در یک تیم معمولی بازی کنم. این پیشرفتی بود که هیچگاه پیش بینی اش را نمی‌کردم ولی تلاش زیادی هم برایش انجام دادم.واقعا امیدوارم بتوانم هر روز فوتبال بازی کنم و به این روند ادامه دهم. می‌شنویم که خیلی از بازیکنان می‌گویند این کار برایشان یک شغل است ولی برای من اینطور نیست. من خیلی تلاش کردم که به اینجا برسم و می‌خواهم تا جایی که می‌توانم جایگاهم را حفظ کنم. از هر لحظه آن لذت می‌برم.وقتی در هالیفاکس بودم فکر نمی‌کردم بتوانم یک روز در یک کنفرانس خبری شرکت کنم ولی آنجا رسیدم. سپس هیچگاه فکر نمی‌کردم به تیمی مثل لستر برسم و رسیدم و سپس برای تیم ملی انگلیس بازی کردم. فکر نمی‌کردم که هیچگاه بتوانم به این چیزها برسم ولی اتفاق افتاد. اوضاع خوب پیش رفت ولی تلاش زیادی هم پشت آن بود."

دیدگاه‌ها