کد خبر : 1303070 | 20 بهمن 1394 ساعت 13:21 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

حریفان مهم نیستند؛

ناظم‌الشریعه: برای قهرمانی به تاشکند آمده‌ایم

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: تفکر ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا به صورت بازی به بازی است و اکنون فقط به بازی با اردن فکر می‌کنیم.

ناظم‌الشریعه: برای قهرمانی به تاشکند آمده‌ایم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سیات رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد ناظم‌الشریعه در کنفرانس خبری سرمربیان گروه ب رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: ما به تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های آسیایی احترام می‌گذاریم و از میزبانی خوب کشور دوست، ازبکستان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با برنامه به این مسابقات آمده‌ایم و در اولین گام می‌خواهیم تا با کسب امتیازات لازم به عنوان سرگروه به دور بعد این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با بیان اینکه همیشه اولین بازی هر تورنمنتی سخت است گفت: با تمرکز اولین بازی خود را برابر اردن شروع خواهیم کرد. این تیم برای ما تقریبا ناشناخته است اما فیلم بازی‌های آنها را در آخرین بازی‌هایی که داشته‌اند می‌بینیم.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه ایران صاحب یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان است ادامه داد: بازیکنان برجسته این لیگ را با توجه به تاکتیکی که مدنظر داریم به ازبکستان آورده‌ایم. سطح فوتسال در آسیا بسیار بالا آمده است و می‌دانیم که همه تیم‌ها به اینجا آمده‌اند تا بهترین عملکرد خود را در سال منتهی به جام‌جهانی از خود نمایش دهند.

سرمربی تیم‌ملی ایران در پاسخ به سئوال یک خبرنگار ازبکستانی مبنی بر اینکه نظرش در مورد قویترین تیم‌های این دوره از رقابت‌ها چیست و فکر می‌کند در دور حذفی رقبای ایران چه تیم‌هایی خواهند بود، گفت: ما به تمامی تیم‌های شرکت‌کننده احترام می‌گذاریم و برای‌مان فرقی نمی‌کند که چه تیمی رقیب ما باشد چراکه برای کسب قهرمانی به ازبکستان آمده‌ایم.

وی در خاتمه با اشاره به 10دوره قهرمانی ایران و دو دوره سومی و یک دوره نایب قهرمانی در رقابت‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تجربه خوبی از این بازی‌ها داریم و می‌خواهیم دل هواداران فوتسال در ایران را شاد کنیم.


دیدگاه‌ها