کد خبر : 1303090 | 20 بهمن 1394 ساعت 14:33 | 36.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرمول قهرمانی استقلال در جلسه کادرفنی

کادرفنی استقلال برنامه مدونی را برای 11 بازی پیش روی این تیم تدوین کرده است که به وسیله آن آبی‌ها در پایان فصل حداقل بتوانند بدون توجه به بازی فینال جام‌حذفی سهمیه لیگ قهرمانان را حفظ کنند.

فرمول قهرمانی استقلال در جلسه کادرفنی
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی به همراه سایر اعضای کادرفنی این تیم روز گذشته جلسه ای را در رختکن زمین شماره 2 آزادی برگزار کردند و در آن نحوه امتیازگیری تیمشان تا پایان فصل را مشخص کردند. طبق این برنامه استقلال از 4 بازی پیش رو که برابر نفت‌تهران، گسترش فولاد تبریز، پدیده و استقلال‌خوزستان خواهد بود، باید 8 یا 9 امتیاز کسب کنند که این تعداد امتیاز با 2 برد و 2 مساوی و یا 3 پیروزی و یک شکست عملی خواهد شد.

بعد از این هفته ها بازی های رو در روی استقلال شروع می شود که کادرفنی برای آن هم برنامه های ویژه ای چیده است. کادرفنی استقلال اعتقاد دارد اگر استقلال در 5 هفته و در بازی برابر سپاهان، پرسپولیس، فولاد، سایپا و تراکتورسازی بتواند حداقل یک امتیاز از هر بازی کسب کند، کار به بازی آخر برابر صبا نخواهد کشید و استقلال به طور قطع کسب سهمیه آسیایی خود را قطعی می کند اما اگر بشود از این 5 بازی میانگین 4 امتیاز در هر دو بازی کسب کند، این تیم به طور قطع یا قهرمان می شود یا به رتبه دوم رضایت خواهد داد.
 
استقلالی ها امیدوارند بدون اینکه کارشان به بازی هفته آخر برابر صبا بکشد، بتوانند حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند هر چند که بی تردید پرویز مظلومی نیم نگاهی هم به قهرمانی لیگ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها