کد خبر : 1303112 | 20 بهمن 1394 ساعت 16:13 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

حرف من و میثاقیان دوستانه و فنی بود

دهنوی: عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برایم هستند

هافبک خونه به خونه بابل صحبتش با اکبر میثاقیان در جریان بازی با ماشین‌سازی تبریز را گفت‌وگو پیرامون مسائل تاکتیکی عنوان کرد.

دهنوی: عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برایم هستند
به گزارش "ورزش سه"، قاسم دهنوی در مورد رفتنش از صبای قم گفت: این موضوعی است که باید آقای دایی بگوید. خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما هرچه هست باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. من مشکلی با آقای دایی نداشتم و در گذشته هم به خاطر او به جای سپاهان، پرسپولیس را انتخاب کردم. مشکل اطرافیان آقای دایی هستند که سطحشان از او پایین‌تر است و شاید آقای دایی شناخت کافی نسبت به آنها نداشته باشد. به هر حال گذشته‌ها گذشته و باید به آینده فکر کنم.

او پیرامون حضورش در لیگ یک و انتخاب خونه به خونه بابل عنوان کرد: چند سال قبل هم با مس رفسنجان 5-4 فصل در لیگ دسته اول بودم اما حالا با آن زمان متفاوت می‌باشد چون همه چیز از نظر شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تیم‌ها زمین تا آسمان با آن زمان فرق کرده است. همچنین در گذشته پول کمی در لیگ یک رد و بدل می‌شد اما حالا قراردادهای خوبی با بازیکنان بسته می‌شود. برای من هم مسائل مالی اهمیت داشت و از سوی دیگر شخصیت تیمی خونه به خونه بابل و مدعی قهرمانی بودنش از عوامل انتخابم بود.

دهنوی اضافه کرد: صعود به لیگ برتر غیر ممکن نیست و مطمئنا با تلاش بیشتر بازیکنان این مسئله اتفاق می‌افتد. شرایط بسیار خوبی در خونه به خونه وجود دارد و با آرامش کارمان را انجام می‌دهیم. تماشاگران ما از بهترین‌های ایران هستند که در تمام بازی‌ها از تیم حمایت می‌کنند. همچنین باشگاه خونه به خونه تمام امکانات را برای بازیکنان فراهم کرده است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. تیمی که 60 درصد قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده، زمان سفر و حتی محل اسکانش در شهرها مشخص است نشان می‌دهد می‌خواهد لیگ برتری شود.

هافبک خونه به خونه بابل در خصوص کار با اکبر میثاقیان گفت: در 12-11 سال اخیر با ایشان کار نکرده بودم اما عملکرد و شخصیتش را شنیده بودم. حرف‌های زیادی راجع به آقای میثاقیان می‌گفتند ولی حالا که در تیم او هستم می‌بینم صحبت‌های از نظر فنی و شخصیتی زمین تا آسمان با حرف دیگران که بر علیه او زده می‌شد متفاوت است. همچنین 4 دستیار خوب کنار آقای میثاقیان هستند که کمک زیادی به تیم دارند. از سوی دیگر هر مشکلی پیش بیاید سعی دارد برطرف کند و تاکنون از انتخابی که داشتم پشیمان نشدم.

دهنوی در رابطه با صحبتی که در جریان بازی روز گذشته مقابل ماشین‌سازی تبریز با میثان داشت، ابراز کرد: آن صحنه برای بعضی‌ها سوء تفاهم ایجاد کرد. هنوز عده‌ای راجع به قاسم دهنوی افکاری دارند که باید اصلاح شود. فکر می‌کنند من با مربی تیم‌هایم مشکل دارم در حالی که هیچوقت اینطور نبوده است. دقیقه 82 بازی با ماشین‌سازی و قتی 2 بر یک از حریف پیش بودیم آقای مثاقیان قصد داشت بازیکنی را تعویض کند که من قسم دادم آن را تعویض نکن چون ما وسط زمین را گرفتیم و می‌توانیم به پیروزی برسیم اما آقای میثاقیان گفت برگه تعویض را دادم و کاری نمی‌توان کرد. من برای تیمم تصمیم نمی‌گیرم و فقط به ایشان مشورت دادم چون فکر می‌کنم بازیکنانی که در زمین هستند استرس کمتری نسبت به سرمربی تیم دارند و تنها هدفم همین بود. حرف من و سرمربی تیمم این بود اما عده‌ای حاشیه‌سازی کردند و متاسفانه همواره دنبال اینگونه مسائل هستند.

دیدگاه‌ها